Archief - [TK] ipod video 30gb (5.5g)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blackeagle

Legacy Member
Verkoop deze ipod omdat ik dringend geld nodig heb. Hij is minder dan 1 jaar oud en in perfecte staat, daar deze altijd met "plakkers" gebruikt werd en ook altijd in het hoesje zat.
Komt ook in de originele verpakking met alle nodige kabels (uitgezonderd de oortjes)

Beginprijs €190

meeneemprijs €220

giele

Legacy Member
ERG slecht moment om hem te verkopen. Nieuwe iPod 80Gb kost je 250Euro, als student nog wat minder.

Succes nog!

Franneke

Legacy Member
Amaai, waar haal jij die dan zo goedkoop? Ik heb vorige maand eentje van 80Gb gekocht en die kostte 369euro, en ik zie ze op verschillende sites nog altijd 369euro kosten

kzentekiket

Legacy Member
Kijk mr eens op site van Apple

In de Apple store staan ze 249 eur die 80Gb's
160 Gb aan 359 eur


Reden: Nieuwe Generatie Ipod's onderweg
Nieuwe Nano's en Nieuwe Ipod Touch

FORZA M

Legacy Member
Franneke zei:
Amaai, waar haal jij die dan zo goedkoop? Ik heb vorige maand eentje van 80Gb gekocht en die kostte 369euro, en ik zie ze op verschillende sites nog altijd 369euro kosten

Apple heeft zonet een hele nieuwe Ipod line-up bekend gemaakt, waarvan de 80Gb versie het basismodel is. Er is nu namelijk ook een 160Gb sie, en ook een Ipod met touchscreen ala Iphone. Ook de nano is compleet vernieuwd en goedkoper geworden.

Franneke

Legacy Member
Pfffffff, seg, dan had ik beter ff gewacht, Bedankt Apple!!!

palatinus

Legacy Member
Franneke zei:
Pfffffff, seg, dan had ik beter ff gewacht, Bedankt Apple!!!

Dit zat er al een aantal maanden aan te komen, de 5G ipod is eigenlijk al 2 jaar op de markt(5G en 5.5G). check de rumorsites voor je een een appleproduct koopt :)

Ik heb zelf een 5.5G video iPod van 30GB, nu een maand of 6 en ik vind hem nog altijd zijn 269 euro waard. Dat er nu betere uitzijn voor minder geld doet niks af aan het product dat jij gekocht hebt.
Hoef je je dus niet slecht over te voelen :)

De amerikanen die een iPhone gekocht hebben voelen zich nu ook bekocht omdat de 8GB nu 200 dollar in prijs verlaagd is, kost nog $399.

Optec

Legacy Member
Okay...80GB aan 250€
=
30GB aan 125€ INCL !!(ik haal hem op)

kwak660

Legacy Member
is hij nog te koop ?

130 ook afhalen in leuven (op zaterdag middag)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan