kinkje
Legacy Member
hello,
ik verkoop mijn ipod shuffle 1GB simpelweg omdat ik hem nooit gebruik.
Het gaat om de eerste versie: http://www.apple-history.nl/images/models/ipod_shuffle.jpg
alles zit er nog bij zoals je hem in de winkel koopt
nieuwprijs was €89
mag weg voor €30 incl. verzending!
mvg
ik verkoop mijn ipod shuffle 1GB simpelweg omdat ik hem nooit gebruik.
Het gaat om de eerste versie: http://www.apple-history.nl/images/models/ipod_shuffle.jpg
alles zit er nog bij zoals je hem in de winkel koopt
nieuwprijs was €89
mag weg voor €30 incl. verzending!
mvg



