Danet
Legacy Member
Enkele dagen geleden is hier een IPOD nano toegekomen die ik heb gewonnen door een wedstrijd van 'tictac'.
(Als je op 'tictac' klikt zie je enkele namen, waaronder de mijne, Daan.)
Ik heb eigenlijk al een IPOD liggen en daarom zou ik hem graag willen verkopen. Hij is nog niet uit de verpakking geweest. Het is een 5de generatie ipod(8GB) met oa. foto/video-camera.
Hij heeft een roos/paarse(zie MC050ZD op google) kleur. Éen van de 8 normale ipod kleuren dus. De aankoopprijs is €139 en ik vraag er min. €120 voor.
Enkel afhalen, ik woon dichtbij de afrit E40, wetteren, en dus 15 min.van gent...
Met vriendelijke groeten,
Daan
(Als je op 'tictac' klikt zie je enkele namen, waaronder de mijne, Daan.)
Ik heb eigenlijk al een IPOD liggen en daarom zou ik hem graag willen verkopen. Hij is nog niet uit de verpakking geweest. Het is een 5de generatie ipod(8GB) met oa. foto/video-camera.
Hij heeft een roos/paarse(zie MC050ZD op google) kleur. Éen van de 8 normale ipod kleuren dus. De aankoopprijs is €139 en ik vraag er min. €120 voor.
Enkel afhalen, ik woon dichtbij de afrit E40, wetteren, en dus 15 min.van gent...
Met vriendelijke groeten,
Daan