Jerryboy
Legacy Member
Ik verkoop dus mijn iPod nano
Is nog volledig in orde, geen krassen op het scherm. Enkel bovenaan op de zijkant is er een beetje lak af.
Verder zit er nog alles bij van kabels en oortjes, samen met de factuur en het kasticket en dus garantie tot midden '09.
Foto's volgen morgen.
Bieden maar, de verkoop stopt als ik een goed bod heb.
Is nog volledig in orde, geen krassen op het scherm. Enkel bovenaan op de zijkant is er een beetje lak af.
Verder zit er nog alles bij van kabels en oortjes, samen met de factuur en het kasticket en dus garantie tot midden '09.
Foto's volgen morgen.
Bieden maar, de verkoop stopt als ik een goed bod heb.

