Spector
Legacy Member
Ik verkoop een Ipod 8gig. 2de generatie (met een ingebouwde box)
Is aangekocht op 6 januari 2009. Dus is net geen jaar. Is altijd zeer goed bewaard gebleven en heeft amper in een zak gezeten. Ook amper uit het huis geweest dus van krassen zeer weinig sporen. Heeft altijd op zijn plaats in het voorziene Ipoddock gestaan.
Factuur is aanwezig. Aangekocht in Lab9 (apple store in Kortrijk).
Uiteraard is alles nog aanwezig van boekje, doos, oortjes, kabel, etc
Minimumprijs: €120
Meneem: €140
Gelieve EXCLUSIEF te bieden!
Afhaling prefereerd. Het is ook mogelijk om deze te testen bij afhalen.
Ik behoud met het recht....
Is aangekocht op 6 januari 2009. Dus is net geen jaar. Is altijd zeer goed bewaard gebleven en heeft amper in een zak gezeten. Ook amper uit het huis geweest dus van krassen zeer weinig sporen. Heeft altijd op zijn plaats in het voorziene Ipoddock gestaan.
Factuur is aanwezig. Aangekocht in Lab9 (apple store in Kortrijk).
Uiteraard is alles nog aanwezig van boekje, doos, oortjes, kabel, etc
Minimumprijs: €120
Meneem: €140
Gelieve EXCLUSIEF te bieden!
Afhaling prefereerd. Het is ook mogelijk om deze te testen bij afhalen.
Ik behoud met het recht....