Archief - [TK] iPod 30GB WHITE 5G

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chosen1

Legacy Member
ik verkoop mijn 2 jaar oude iPod video 30GB WHITE 5G VIDEO

opmerkingen:
- altijd zéér goed beschermd en zorg voor gedragen dus er staan alleen héél fijne krasjes op (op de voorkant zelfs maar 1 denk ik)
- de orginele earbuds zitten er bij en werken perfect maar ze hebben wel het gekende probleem dat het rubber rond de stekker gescheurd is (ge ziet wel niets van draden)
- hoesje zit er bij maar dit is wel beschadigd (aan de onderkant heb ik een opening gemaakt zodat ik mijn ipod beschermd kon aansluiten in mijn jas en aan de achterkant is een ronde vlek doordat ik het hoesje wou drogen op een lavalamp

de iPod zal geleverd worden in de orginele doos en normaal zit daar nog alles bij wat er in het begin bij zat (buiten de Apple-stickers dan :p)

minimumprijs: 100€
meeneemprijs: 150€
alle kosten exclusief verzending

afhalen kan in Leuven
indien er niet geboden wordt wat ik wil dan behoud ik mij het recht om niet te verkopen
foto's volgen morgen

Arten

Legacy Member
hoe zit het met de batterij?
hoeveel uur gaat hij mee?

in afwachting op de foto's en antwoord hierop:
bod van 100 euro

chosen1

Legacy Member
dit is een ipod video

batterij gaat imo nog lang mee maar ik kan er geen cijfers op plakken.

kben foto's aant uploaden






Arten

Legacy Member
ik trek mijn bod in.
staan teveel krassen op naar mijn goesting

chosen1

Legacy Member
-=CmX=- zei:
ik trek mijn bod in.
staan teveel krassen op naar mijn goesting

trust me daar staan vrijwel geen zichtbare krassen op. kheb ze nu enkel vanuit een hoek getrokken zodat ge ze ziet.

maarja kzou nie willen dat ge er achteraf ontevreden over bent dus np

chosen1

Legacy Member
up up and away!

zoals al eerder gezegd: de krassen zijn NIET zichtbaar als ge de iPod gewoon vast hebt! kheb ze gewoon héél goed gefotografeerd omdat ik eerlijker wil zijn dan sommige andere mensen hier :p

gieltjegitaar

Legacy Member
Is garantie nog geldig (zoja, hoe lang nog) of al verlopen ondertussen? Weet niet hoe lang er gemiddeld garantie zit op een iPod.

chosen1

Legacy Member
gieltjegitaar zei:
Is garantie nog geldig (zoja, hoe lang nog) of al verlopen ondertussen? Weet niet hoe lang er gemiddeld garantie zit op een iPod.

zit geen garantie meer op denk ik (garantie op een iPod is maar 1 jaar)

hij is nog nooit in garantie geweest en altijd uiterst goed onderhouden en beschermd dus tenzij gij er rare dinge mee zou doen zal er niet vlug iets aan zijn

chosen1

Legacy Member
robbeke zei:
120 deze week afgehaald in leuven.

ik wacht nog tot deze avond en anders PM ik u mijn gsmnummer zodat ge iets kunt laten weten waar en wanneer ge hem wilt ontvangen. (zal wel rond de avond zijn want ik heb voormiddag les en in de namiddag rondleidingen)

Trebby

Legacy Member
geloof me da zijn echt wel gigantisch veel krassen... kheb mijne ipod video voor 3 jaar en er sta at nog maar 1 krasje op, en dat is op de achterkant!

chosen1

Legacy Member
ThaMAN zei:
geloof me da zijn echt wel gigantisch veel krassen... kheb mijne ipod video voor 3 jaar en er sta at nog maar 1 krasje op, en dat is op de achterkant!

dan bent ge ofwel slechtziend ofwel hebt ge uw ipod nooit gebruikt!

die krassen ziet ge niet eens als ge hem gewoon vast hebt! ik had even goed een foto kunnen nemen waar ge geen enkele kras ziet.

ochja als robbeke em wilt dan zal hij zelf eerst kunnen zien dat er vrijwel geen krassen op staan!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan