berNd-
Legacy Member
Hierbij voorkoop ik mijn iPhone 3G 8GB (de zwarte).
Er zijn lichte gebruikssporten vanachter en een haardun barstje (vanonder) maar dat zie je bijna niet!
Hij is nog onder garantie en de factuur zit erbij!
Voor de rest nog alle accessoires aanwezig: oortjes, lader, ...
Hij is NIET gejailbreaked.
De WiFi werkt soms niet, ik ben dit gaan navragen in een mobistar winkel, daar zeggen ze dat dit hersteld wordt onder garantie.
Ik doe hem weg omdat iPhone niet echt iets voor mij is, ik wil ook een fysiek toetsenbord.
Minimumprijs: 300 EUR excl.
Meeneemprijs: 320 EUR excl.
Ruilen met: Nokia E75 + opleg
Met vriendelijke groeten
Bernd
Er zijn lichte gebruikssporten vanachter en een haardun barstje (vanonder) maar dat zie je bijna niet!
Hij is nog onder garantie en de factuur zit erbij!
Voor de rest nog alle accessoires aanwezig: oortjes, lader, ...
Hij is NIET gejailbreaked.
De WiFi werkt soms niet, ik ben dit gaan navragen in een mobistar winkel, daar zeggen ze dat dit hersteld wordt onder garantie.
Ik doe hem weg omdat iPhone niet echt iets voor mij is, ik wil ook een fysiek toetsenbord.
Minimumprijs: 300 EUR excl.
Meeneemprijs: 320 EUR excl.
Ruilen met: Nokia E75 + opleg
Met vriendelijke groeten
Bernd

?