Archief - TK: iPhone 3G, 8GB, Zwart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

berNd-

Legacy Member
Hierbij voorkoop ik mijn iPhone 3G 8GB (de zwarte).

Er zijn lichte gebruikssporten vanachter en een haardun barstje (vanonder) maar dat zie je bijna niet!

Hij is nog onder garantie en de factuur zit erbij!

Voor de rest nog alle accessoires aanwezig: oortjes, lader, ...

Hij is NIET gejailbreaked.

De WiFi werkt soms niet, ik ben dit gaan navragen in een mobistar winkel, daar zeggen ze dat dit hersteld wordt onder garantie.

Ik doe hem weg omdat iPhone niet echt iets voor mij is, ik wil ook een fysiek toetsenbord.




Minimumprijs: 300 EUR excl.
Meeneemprijs: 320 EUR excl.
Ruilen met: Nokia E75 + opleg


Met vriendelijke groeten

Bernd

mellonc

Legacy Member
Van welke datum is de factuur? Het gaat dus om een Belgisch?
Laat je de hersteling van de wifi zelf nog uitvoeren?

Heb je gedetailleerde foto's vd gebruikssporen, en 'barstje'?

Screenprotector of iets van case, hoesje bij?

Ben mss bereid meeneem te bieden.

berNd-

Legacy Member
Hij is aangekocht in een Mobistar winkel en is dus Belgisch, hoeft dus niet unlocked te worden!

Hoeveel garantie is er op een iPhone? Hij is enkele maanden oud, maar ik ga dat nakijken voor u!

Ik zou hem graag zo verkopen als hij nu is maar ik verzeker u dat die wordt gemaakt onder garantie! Er zijn veel iPhones die last hebben van dit "kwaaltje" en die worden allemaal ofwel vervangen of opgestuurd.

Over dat barstje, het is haarfijn, maar zoals ook hierboven, veel iphones hebben last hiervan. Denk dat foto moeilijk te maken is.

Ik heb geen hoesjes of screenprotectors erbij!

Bjeuren

Legacy Member
Bod van 275euro hier. Indien te laag dan is het een free up!

junkyjump

Legacy Member
Probleem met wifi is meestal een nieuwe iPhone dat je krijgt eh..
Om maar te laten weten ;)

Bjeuren

Legacy Member
Even gezocht naar verdere 2dehands prijzen. Bij nader inzien is mijn vorig bod van 275 Euro te laag voor deze Iphone.
Hierbij bied de meeneemprijs van 320 Euro. Dit weekend afgehaald.
Op voorwaarde dat je het aankoopbewijs meegeeft zodat het 100% zeker is dat wifi kan gemaakt worden. PM je nu mijn contactgegevens

EDIT/ proberen te bereiken. 24u later nog zonder succes. Hierbij vervalt mijn bod. Stijnd it's up to you ;)

stijnd

Legacy Member
Vergaande interesse hier ook. Wat ik wel raar vind, je gaat naar de winkel, ze zeggen dat het gemaakt kan worden onder garantie maar je doet dit niet?

berNd-

Legacy Member
Nee, omdat ik niet zonder gsm kan op dit ogenblik!

Ik heb een nodig, daarom verkoop ik deze ;)

Als ik deze laat maken zit ik een tijd zonder gsm..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan