Archief - [TK] HTC TyTN

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TabacosPrimeros

Legacy Member
TE KOOP

HTC TyTN

Worldwide 3G
Ultimate connectivity
Sliding QWERTY Keyboard
Instant access to e-mail
Large 2.8" TFT Touch Screen LCD display

Specifications

Platform: Microsoft Windows Mobile 6.0
Memory: -ROM: 128 MB
-RAM: 64 MB SDRAM
Dimension: 112.5mm x 58mm x 21.95mm
Weight: 176g
LCD-Type: 2.8" TFT-LCD 240*320
UMTS/GSM/GPRS/EDGE
Connectivity: Bluetooth - WiFi 802.11 b/g - Infrared - Mini-USB
Camera: Main: 2MP & Flash Light - Second: Colour CIF camera
Battery: Rechargeable Lithium-ion polymer battery capacity 1350 mAh (standbytijd onbekend, gsm is niet ingebruik)
Expansion Slot: Micro SD memory card

Aankoopdatum 11/10/2008 bij pdashop.be
Aankoopprijs € 202.00
Factuur aanwezig

!!!! Adapter ontbreekt !!!!
Er zijn gebruikssporen op het toestel, kan niet zeggen hoeveel. Ligt atm nog in Geel. Dus kan ik ook geen foto's maken. Doos en factuur zijn aanwezig in Geetbets.

Minimumprijs €50
Meeneemprijs €70

Verzenden is mogelijk, kosten zijn voor de koper.
Afhalen is mogelijk in Geetbets, Leuven en Geel.
Leveren mogelijk, mits kleine vergoeding voor de verbruikte naft :-). Liefst ni verder als Leuven, Geel of Sint-truiden.

MVG
TabacosPrimeros

TabacosPrimeros

Legacy Member
deze is zo 2de hands gekocht, maar kan worden opgeladen via Mini-USB. (lees ik hier in het boekje)

sandeerr

Legacy Member
TabacosPrimeros zei:
deze is zo 2de hands gekocht, maar kan worden opgeladen via Mini-USB. (lees ik hier in het boekje)

heb jij hem zelf nog nooit opgeladen?

Tokkes

Legacy Member
bodje onder voorbehoud* van 40 hier; afgehaald.

*depends on gebruikssporen.

TabacosPrimeros

Legacy Member
Click 1
Click 2
Click 3
Click 4

Voila ze manne, hij ligt hier naast mij.
Der zit btw een geheugenkaart in van 1GB.

Opt gemak zu manne.

Edit: Zoals ge kunt zien is em nu ook aant opladen via USB. Kabel krijgt ge erbij :)

Edit 2: Bod van Tokkes genoteerd.

Tokkes

Legacy Member
kaartje én kabel :o :p
Meeneemprijs als ik hem vandaag nog kan komen halen, tegen 21.00?

TabacosPrimeros

Legacy Member
Oké, ik denk ni dat er nog een bod komt van iemand anders dus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan