Archief - TK: HTC Touch

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

noise

Legacy Member
Hierbij wil ik dus mijn HTC Touc verkopen! Hij is in perfecte staat.
Schermefolie hangt er al op van in het begin!
Ik doe hem weg omdat ik hem eigenlijk niet veel gebruik.
Alles is nog aanwezig, sommige accessoires zijn zelfs nog niet gebruikt!
Factuur ook nog aanwezig! (20/07/2007 aangekocht 469€) slechts 5maanden oud!
Minimumprijs 275€
Meeneemprijs 300€

Foto's kunnen volgen op aanvraag!

Big.loco.poco

Legacy Member
ruilen met een nokia N73(4weken oud)? met wa opleg van mijn kant?

noise

Legacy Member
Big.loco.poco zei:
ruilen met een nokia N73(4weken oud)? met wa opleg van mijn kant?

Sorry ik heb liever cash aangezien ik voor de moment 3 gsm toestellen heb ;)

Pippoken zei:
Kan je er eventueel eens foto's van online plaatsen?

Zal er zo snel mogelijk proberen maken!

Pippoken

Legacy Member
noise zei:
Sorry ik heb liever cash aangezien ik voor de moment 3 gsm toestellen heb ;)



Zal er zo snel mogelijk proberen maken!

Denk je nog eens aan die foto's???

DreamWearl

Legacy Member
ik zie daar programma staan met 286mhz, is overclock tool?
welke firmware staat erop? (versie?)

Jonne c.

Legacy Member
Alle assocoires zitten erbij?
Zit er geheugenkaart bij?
waar is hij aangekocht?
Opsturen mogelijk?
Vervalt de garantie als ie overcklockt geweest is?

Sterke interesse!

noise

Legacy Member
De firmware is nog niet bijgewerkt. De versie die erop staat is 5.2.1238 (build 17745.0.2.3)
Alles is aanwezig, de factuur, oortjes (nog niet gebruikt), lader, boekjes, cd’s, kaartje van 1gig, …)
Het toestel is aangekocht Herac NV in herentals (www.arc.be) door een nonkel van mij.
Er is zeker nog garantie op tot 20/07/2008.
Het programmake waarmee hij overclockt is, is batteryStatus
http://www.htc-touch-info.com/en/overclocking/
Volgens mij vervalt de garantie niet want je kan dat progje gewoon weer verwijderen.
Ik heb het erop gezet omdat hij standaard wat traag is draait dan maar op 201mhz nu max op 283mhz en minimum op 143mhz als ik hem niet gebruikt wat ook wel wat batterij uitspaard! Met deze settings nog nooit problemen gehad! nog niet vastgelopen of niks!

Ik stuur het liever niet op omdat ik dit nogal riskant vind. Ik kom wel dagelijks in kortrijk voor school.

Jonne c.

Legacy Member
ik zit ook in Kortrijk op school, dus dat vormt geen probleem.
bod van 275 definitief

Alles werkt perfect aan dit toestel?
wanneer sluit je af?

noise

Legacy Member
Alles werkt perfect! denk zelf niet da ik alle functies al gebruikt hebt! :-)

Ik sluit af als de minimumprijs definitief geboden is en er niemand een hoger bod plaatst binnen de 24u.
Of ik sluit direct af als de meneemprijs geboden is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan