Archief - [Tk] HTC Touch Pro 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jezus v NASA...

Legacy Member
Hallo,

Ik verkoop mijn HTC Touch Pro 2 indien ik een voldoende hoog bod zou ontvangen.
Het gaat hier dus om de HTC Touch Rro 2.
Voor meer info in verband met het toestel raad ik u aan op deze link te kijken:
HTC Touch Pro2 QWERTY NL - PDAshop.be

Op het toestel heeft altijd een screenprotector gezeten van Brando. Dus het scherm is nog als nieuw. Ook op het toestel zelf zijn nauwelijks krasjes aan te treffen. Deze screenprotector wordt er dus bijgeleverd en ik denk zelfs dat ik hier ook nog de originele screenprotector ongebruikt heb liggen.
Verder is er ook nog een Haicon Car Holder en een extra stylus bij inbegrepen.

Aangezien hij nog in perfecte staat verkeerd en vanwege de extras is mijn minimumprijs 450€. Indien dit niet geboden wordt prefereer ik het toestel zelf te houden.
Meeneemprijs verlaagd naar 480€.

Factuur wordt meegeleverd. Heb het toestel van in Juli.
Zal straks proberen enkele foto's te uploaden.
edit: net eens geprobeerd foto's te maken maar ze zien der minder goed uit dan die wa ge op internet vindt. Als iemand zou willen kan ik ze alsnog uploaden maar ik denk niet dat ge er veel wijzer uit gaat worden :-) En vermits er geen kretsen op zijn kan ik deze ook niet trekken :-)

Jezus v NASA...

Legacy Member
Meeneemprijs heb ik verlaagd aangezien de prijszetting misschien toch niet heel correct was vergeleken met andere aanbiedingen hier.

en bij deze up nr1

a242050

Legacy Member
De nieuwprijs bij pdashop is maar €440 en gij vraagt €480?????

Jezus v NASA...

Legacy Member
a242050 zei:
De nieuwprijs bij pdashop is maar €440 en gij vraagt €480?????

Ah lol, toen ik hem er op zette stond hij nog aan 540 op PDA-shop en was hij in de tweakers pricewatch ook nergens onder de 500 te vinden.

Dan ga ik dat eens eventjes bekijken en evt een andere prijs zetten als ik hem voor minder zou willen verkopen. Ben daar nog niet uit

EDIT: Blijkbaar zijn er nu meerdere plaatsen die hem voor rond de 400 verkopen. Dan ga ik hem zelf maar houden aangezien ik dan 250€ verlies zou moeten maken op een half jaar tijd :-)
Er mag dus een slotje op
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan