Jezus v NASA...
Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop mijn HTC Touch Pro 2 indien ik een voldoende hoog bod zou ontvangen.
Het gaat hier dus om de HTC Touch Rro 2.
Voor meer info in verband met het toestel raad ik u aan op deze link te kijken:
HTC Touch Pro2 QWERTY NL - PDAshop.be
Op het toestel heeft altijd een screenprotector gezeten van Brando. Dus het scherm is nog als nieuw. Ook op het toestel zelf zijn nauwelijks krasjes aan te treffen. Deze screenprotector wordt er dus bijgeleverd en ik denk zelfs dat ik hier ook nog de originele screenprotector ongebruikt heb liggen.
Verder is er ook nog een Haicon Car Holder en een extra stylus bij inbegrepen.
Aangezien hij nog in perfecte staat verkeerd en vanwege de extras is mijn minimumprijs 450€. Indien dit niet geboden wordt prefereer ik het toestel zelf te houden.
Meeneemprijs verlaagd naar 480€.
Factuur wordt meegeleverd. Heb het toestel van in Juli.
Zal straks proberen enkele foto's te uploaden.
edit: net eens geprobeerd foto's te maken maar ze zien der minder goed uit dan die wa ge op internet vindt. Als iemand zou willen kan ik ze alsnog uploaden maar ik denk niet dat ge er veel wijzer uit gaat worden
En vermits er geen kretsen op zijn kan ik deze ook niet trekken 
Ik verkoop mijn HTC Touch Pro 2 indien ik een voldoende hoog bod zou ontvangen.
Het gaat hier dus om de HTC Touch Rro 2.
Voor meer info in verband met het toestel raad ik u aan op deze link te kijken:
HTC Touch Pro2 QWERTY NL - PDAshop.be
Op het toestel heeft altijd een screenprotector gezeten van Brando. Dus het scherm is nog als nieuw. Ook op het toestel zelf zijn nauwelijks krasjes aan te treffen. Deze screenprotector wordt er dus bijgeleverd en ik denk zelfs dat ik hier ook nog de originele screenprotector ongebruikt heb liggen.
Verder is er ook nog een Haicon Car Holder en een extra stylus bij inbegrepen.
Aangezien hij nog in perfecte staat verkeerd en vanwege de extras is mijn minimumprijs 450€. Indien dit niet geboden wordt prefereer ik het toestel zelf te houden.
Meeneemprijs verlaagd naar 480€.
Factuur wordt meegeleverd. Heb het toestel van in Juli.
Zal straks proberen enkele foto's te uploaden.
edit: net eens geprobeerd foto's te maken maar ze zien der minder goed uit dan die wa ge op internet vindt. Als iemand zou willen kan ik ze alsnog uploaden maar ik denk niet dat ge er veel wijzer uit gaat worden
En vermits er geen kretsen op zijn kan ik deze ook niet trekken 