breugiek
Legacy Member
Mijn nonkel verkoopt zijn HTC HD2 in nieuwstaat. Hij kan niet overweg met het toestel en het moet dus de deur uit!
Aankgekocht bij Smartphoneshop.be op 05/11/2009 en dus nog in garantie tot 05/11/2011!!!!
Er is ECHT NIETS aan het toestel, het is in PERFECTE staat!
Alles wat er origineel bijzat is inclusief en MET aankoopbewijs!
Minimum : € 385,00
Meeneem : € 400,00 => aangepast 29/01/10 om 7u54
Huidige nieuwprijs is nog steeds 569 euro!
Het toestel kan ENKEL afgehaald worden bij mij thuis in RANST of kan gebracht worden (straal 20KM tegen een af te spreken vergoeding)
NIET bieden onder de minumum aub.
IK SLUIT MORGENVROEG OM 9uur AL af. Hij gaat morgen een ander toestel kopen en zal deze verkopen aan zijn zoon of inruilen indien hij vandaag niet via deze weg verkocht is!
Link naar de pagina op smartphoneshop.be : HTC HD2 NL - Smartphoneshop.be
Aankgekocht bij Smartphoneshop.be op 05/11/2009 en dus nog in garantie tot 05/11/2011!!!!
Er is ECHT NIETS aan het toestel, het is in PERFECTE staat!
Alles wat er origineel bijzat is inclusief en MET aankoopbewijs!
Minimum : € 385,00
Meeneem : € 400,00 => aangepast 29/01/10 om 7u54
Huidige nieuwprijs is nog steeds 569 euro!
Het toestel kan ENKEL afgehaald worden bij mij thuis in RANST of kan gebracht worden (straal 20KM tegen een af te spreken vergoeding)
NIET bieden onder de minumum aub.
IK SLUIT MORGENVROEG OM 9uur AL af. Hij gaat morgen een ander toestel kopen en zal deze verkopen aan zijn zoon of inruilen indien hij vandaag niet via deze weg verkocht is!
Link naar de pagina op smartphoneshop.be : HTC HD2 NL - Smartphoneshop.be
