G_sens
Legacy Member
Deze prachtige gsm is bij deze te koop.
Ben op zoek naar een iphone dusja..
Hij is in goede staat (wel krasje op screenprotector maar deze kan gewoon vervangen worden).
Verder staat de nieuwste windows 6.5 rom-versie erop nl deze: |ROM|WM6.5|WWE|01.01.10| AthenaROM HTC Sense |Version IV|Build 21882|Sense 2.5| - xda-developers
De specs van de gsm kan je zelf wel vinden op de htc-website, maar het is dus echt wel een pronkstukje.
Komt met oplader, twee styluspennetjes, en oortjes.
Voor 150 euro kan deze de jouwe zijn!
Ben op zoek naar een iphone dusja..
Hij is in goede staat (wel krasje op screenprotector maar deze kan gewoon vervangen worden).
Verder staat de nieuwste windows 6.5 rom-versie erop nl deze: |ROM|WM6.5|WWE|01.01.10| AthenaROM HTC Sense |Version IV|Build 21882|Sense 2.5| - xda-developers
De specs van de gsm kan je zelf wel vinden op de htc-website, maar het is dus echt wel een pronkstukje.
Komt met oplader, twee styluspennetjes, en oortjes.
Voor 150 euro kan deze de jouwe zijn!