M_N_M
Legacy Member
Hallo,
ik verkoop mijn oude gsm (misschien) aangezien hij toch maar in de kast ligt.
Linkje : HTC S730 QWERTY - PDAshop.be
Hij heeft wel wat gebruikerssporen (wil pics maken bij degelijke interesse) maar is zeker niet afgeleefd (kon er gerust nog een tijdje mee verder maarja
).
Hij is iets ouder dan 1 jaar als ik mij niet vergis.
Enige mankement is dat het geluid soms niet gaat. Ik weet zeker dat het ergens een slecht contactje is want als je een mp3 oplegt en het geluid gaat niet, dan gaat het plots wel als je er ff een (stevige) tik op geeft
ad:
Wat zou ik hier nog van kunnen krijgen?
Alle originele accesoires zitten er nog bij, eveneens de originele verpakking!
Bezichtigen & afhalen kan te Schellebelle. Opsturen doe ik ook wel maar op eigen risico & kosten!
Grtz!
ik verkoop mijn oude gsm (misschien) aangezien hij toch maar in de kast ligt.
Linkje : HTC S730 QWERTY - PDAshop.be
Hij heeft wel wat gebruikerssporen (wil pics maken bij degelijke interesse) maar is zeker niet afgeleefd (kon er gerust nog een tijdje mee verder maarja
).Hij is iets ouder dan 1 jaar als ik mij niet vergis.
Enige mankement is dat het geluid soms niet gaat. Ik weet zeker dat het ergens een slecht contactje is want als je een mp3 oplegt en het geluid gaat niet, dan gaat het plots wel als je er ff een (stevige) tik op geeft
ad:Wat zou ik hier nog van kunnen krijgen?
Alle originele accesoires zitten er nog bij, eveneens de originele verpakking!
Bezichtigen & afhalen kan te Schellebelle. Opsturen doe ik ook wel maar op eigen risico & kosten!
Grtz!
