Archief - [TK] HTC Legend (android 2.1) !!!! 2j garantie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

witchdemon

Legacy Member
HTC Legend, aangekocht op 9 maart, 2 jaar garantie.
Weg wegens dubbel gebruik
Toestel is helemaal nieuw, en als extra geef ik er nog een opbergtasje (zie foto) en bluetooth dongle bij.

Dit toestel heeft de nieuwste Android OS (2.1), HTC Sense snap feature, AMOLED scherm, 5mp camera, Aluminium behuizing, ...
Toestel reageert supersnel dankzij de snelle processor (600 mhz)

De meeneemprijs van 410 is incl aangetekende verzending, afhaling te Oostende kan ook

(aanbieding staat ook op kapaza aan dezelfde voorwaarden)
http://images.kapaza.com/photoslarge/25400000/25414057.jpg

hummel

Legacy Member
da zijn altijd moeilijk vragen he, als ge daar de ganse tijd films op zit te kijken trekt ge die waarschijnlijk op een paar uur leeg, doet ge daar niks op dan kan die 2-3 dagen meegaan

Blue_Boy

Legacy Member
Crazy shot in the dark here.
245 Euro inc.
-> Als dat soft-keyboard in AZERTY kan wanneer de telefoon in Engels staat...
(Hij is toch SIM-unlocked, right?)

Pieter3770

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een nieuwe en twijfel tussen deze en de Desire.
Maar je prijs is te hoog, hij kost 429 € nieuw in de winkel in je buurt gekocht (toch nog altijd een wezenlijk verschil, ook al is de jouwe ook nog nieuw).

Arcan

Legacy Member
Dhene zei:
zit er daar een GPS, FM Tuner op?

http://www.smartphoneshop.be/product/90878/htc-legend.html


HTC Legend features:

* Android 2.1 besturingssysteem
* 3,2 inch AMOLED-touchscreen
* HTC Sense
* Wifi- en HSDPA-internet
* 5-megapixelcamera
* Ingebouwde GPS-ontvanger
* Mediaspeler en FM-radio
* 3,5 mm-aansluiting
* Bluetooth 2.1 met EDR
* Uitbreidbaar geheugen

Eerste hit met google. zoekwoorden: htc legend gps fm tuner. zo moeilijk?

witchdemon

Legacy Member
wordt afgesloten bij deftig bod :)

ja nieuwprijs is 429 euro (is aangekocht bij pdashop)
toetsenbord kan niet in azerty (ook niet als je hem bij vandenborre of belcompany gaat kopen)
Er zal wel een android app komen daarvoor denk ik

Vergeet wel niet dat de bluetooth dongle en het zakje ook een waarde hebben van 15-20 euro samen.

Geen ruilen btw

Minimum prijs 380 (incl zendkosten)

witchdemon

Legacy Member
Bij deze :

meeneemprijs : 390 euro incl

minimum prijs : 370 euro incl

dit toestel is amper één week oud en is volledig nieuw, geen enkel gebruiksspoor
verkoop omdat ik een netbook ga kopen in de plaats

witchdemon

Legacy Member
ja, er was toch geen activiteit (lees interesse) meer op deze thread sinds 17/03
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan