Subai
Legacy Member
Hoi, ik heb hier nog een paar speakers liggen die ik graag zou verkopen wegens te weinig gebruik ervan. LET OP! Deze speakers zijn nog maar 1 keer gebruikt dus eigenlijk gloednieuw. (doos ingebrepen)
Ze zijn te koop voor 50euro.
PS: Ik ben bereid te speakers aan jou te leveren!
Ze zijn te koop voor 50euro.
PS: Ik ben bereid te speakers aan jou te leveren!
(Je moet de .th eruit halen)