Subai
Legacy Member
Hoi, ik heb hier nog een paar speakers liggen die ik graag zou verkopen wegens te weinig gebruik ervan. LET OP! Deze speakers zijn nog maar 1 keer gebruikt dus eigenlijk gloednieuw. (doos ingebrepen)
Ze zijn te koop voor minimum 50euro. Hoogste bieder krijgt ze! Ik ben bereid te speakers aan jou te leveren (spaart jou ook weer wat kosten uit).
Hf @ bidding!
Ze zijn te koop voor minimum 50euro. Hoogste bieder krijgt ze! Ik ben bereid te speakers aan jou te leveren (spaart jou ook weer wat kosten uit).
Hf @ bidding!