Shyftox
Legacy Member
Ik zoek eventueel men lcdtv te verkopen (32inch), naargelang de prijs die ik er nog voor kan krijgen..
gekocht voor 1500€, en als ik wat zoek vind ik em nog aan 1000€
http://www.cprh.ch/pd1165918832.htm?categoryId=1
Er zijn geen beschadigingen aan of niks, en enkel gebruikt om dvd's op af te spelen, nog een jaar garantie op. Kan getest worden in geel. Reden van wegdoen is omdat ik een full-hd zou willen kopen..
minimum is 600€
meeneem 700€
ik behoud me het recht.,staat ook op andere forums.. enz
grtz
gekocht voor 1500€, en als ik wat zoek vind ik em nog aan 1000€
http://www.cprh.ch/pd1165918832.htm?categoryId=1
Er zijn geen beschadigingen aan of niks, en enkel gebruikt om dvd's op af te spelen, nog een jaar garantie op. Kan getest worden in geel. Reden van wegdoen is omdat ik een full-hd zou willen kopen..
minimum is 600€
meeneem 700€
ik behoud me het recht.,staat ook op andere forums.. enz
grtz

)
, anders deze tot vanavond open laten staan mods.. en dan mag er een slot op..