piedp
Legacy Member
hallo,
ik verkoop de gsm van mijn vriendin: samsung f300. link: http://be.samsungmobile.com/nld/wcms/products/phones/phonedata/features/B2-SGH-F300.jsp
Mijn vriendin heeft deze gsm gekregen omdat ze de TMF garden party had gewonnen(ge kunt het filmke trouwens op de site van tmf zien). kost in de winkel +- 350 euro. Gsm is dus nog geen maand oud, maar wordt verkocht omdat ze er al ene had, en we zijn op vakantie geweest, dus nog gene tijd gehad om hem op het internet te zetten. Enkel gebruikt voor de show op tv. gloednieuw dus.
enkel deftige biedingen.
mvg,
pieterjan
ik verkoop de gsm van mijn vriendin: samsung f300. link: http://be.samsungmobile.com/nld/wcms/products/phones/phonedata/features/B2-SGH-F300.jsp
Mijn vriendin heeft deze gsm gekregen omdat ze de TMF garden party had gewonnen(ge kunt het filmke trouwens op de site van tmf zien). kost in de winkel +- 350 euro. Gsm is dus nog geen maand oud, maar wordt verkocht omdat ze er al ene had, en we zijn op vakantie geweest, dus nog gene tijd gehad om hem op het internet te zetten. Enkel gebruikt voor de show op tv. gloednieuw dus.
enkel deftige biedingen.
mvg,
pieterjan

