Vantham
Legacy Member
wegens aankoop van nieuwe GSM mag onze oude nokie 7210 weg.
is nog in perfecte staat, komt met een oplader en oortjes (als ik deze nog vind, normaal gezien wel)
geen specifiek prijs, bied maar wat jullie willen, minimum is wel 10 euro.
dit toestel: http://www.nokia.nl/A4393083
in deze kleuruitvoering:
is nog in perfecte staat, komt met een oplader en oortjes (als ik deze nog vind, normaal gezien wel)
geen specifiek prijs, bied maar wat jullie willen, minimum is wel 10 euro.
dit toestel: http://www.nokia.nl/A4393083
in deze kleuruitvoering: