DJ 0lly
Legacy Member
Mijn moeder kocht vorige week een nieuwe gsm ze wou het zo goedkoop mogelijk doen dus kocht ze voor 59€ de NOKIA 2610
ze is er helemaal niet tevreden van, het menu is ook helemaal niet zo simpel als bij de andere nokia's zegt ze.
bij deze probeer ik deze dus te verkopen, er is NIETS aan deze gsm geen krasje of niets, slechts een week oud met factuur en dergelijke erbij
laten we starten op 40€ en meenemen kan vanaf 45€
ze is er helemaal niet tevreden van, het menu is ook helemaal niet zo simpel als bij de andere nokia's zegt ze.
bij deze probeer ik deze dus te verkopen, er is NIETS aan deze gsm geen krasje of niets, slechts een week oud met factuur en dergelijke erbij
laten we starten op 40€ en meenemen kan vanaf 45€
