Eldertje
Legacy Member
Mijn vriendin wil haar DVD-box van Friends (de complete 10 seizoenen), die ze met kerst heeft gekregen, verkopen.
Het gaat om de nieuwe witte doos. Hij is nog niet opengeweest (plastiek is er nog rond), dus vanzelfsprekend in nieuwstaat.
Bieden mag van 60 euro exclusief (voorkeur gaat naar afgehaald in Leuven). Item is ook aangeboden in vriendenkring.
Doordat ik blok heb, zal ik wrs weinig reageren en afhalen zal alleen gaan op de dagen dat ik examen heb in Leuven (ik leer thuis) of na de examens.
Groeten,
Eldertje
Het gaat om de nieuwe witte doos. Hij is nog niet opengeweest (plastiek is er nog rond), dus vanzelfsprekend in nieuwstaat.
Bieden mag van 60 euro exclusief (voorkeur gaat naar afgehaald in Leuven). Item is ook aangeboden in vriendenkring.
Doordat ik blok heb, zal ik wrs weinig reageren en afhalen zal alleen gaan op de dagen dat ik examen heb in Leuven (ik leer thuis) of na de examens.
Groeten,
Eldertje
