Archief - TK DVD's!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Misteriks

Legacy Member
Gegroet,

Ik doe een paar dvd'tjes weg die ik hier nog heb liggen.
Ik RUIL alleen maar, aangezien ik wat andere dvd's nodig heb (PS2 games mag ook)!

Dvd:
- The Godfather I
- Finding Nemo: 2 Disc edition (met blinkende sleave en bomvol extra's)
- Gangs of New York
- The Hills Have Eyes ( de originele, niet de remake )
- The Watcher
- House Of 1000 corpses
- Thin Red Line
- Confessions of a dangerious mind
- The Name Of The Rose 2 disc edition (http://imdb.com/title/tt0091605/ , prachtfilm voor wie hem niet kent!)
- The Whole 10 yards


Dvd Box:
- Friends: The One With All 10 Series on DVD
(http://images.ciao.com/iuk/images/products/normal/673/product-5902673.jpg)
Deze laatste is wel niet zeker, heb er veel plezier aan beleefd (1maal gezien) maar gaat alleen weg tegen een goed ruilvoorstel, kost wel nog wat nieuw. :)


Ziezo!
Ik verkies geen geld omdat ik er dan te weinig uit haal, dvd's, playstation 2 games of andere gadgets kunnen mij altijd bekoren!

Grike

Legacy Member
De friends dvd box tegen s1,s2,s3,s4 van 24 ?

Vanwaar ben je ?

Misteriks

Legacy Member
Ik ben van Mechelen.
Ik vind dat al een zeer interessant voorstel, maar hou het nog ff open.
U seizoenen in goede staat / NL ondertitels?

Grike

Legacy Member
Met NL ondertitels.
Heb hier voor het moment enkel s1 en s2 liggen.
Bij s1 vertoont het karton wat gebruikssporen, niets ernstigs, de dvd's zijn allemaal in heel goede staat.
s2 is anders verpakt (minder karton, meer plastic) deze is in uitstekende staat.
s3 en s4 zal ik later in de week over kunnen oordelen maar normaal gezien zijn deze ook nog steeds in uitstekende staat.

Kom jij af en toe omstreken Gent ?

Misteriks

Legacy Member
Nee kom daar nooit...
Hmmm, zou je daar een fototje van kunnen trekken van S1 en S2? Die gebruikssporten doen we beetje huiveren...

Heb je een PM gestuurd btw ;)

mythe

Legacy Member
4 euro afgehaald ergens in Mechelen ;).

*Edit: misschien best verduidelijken welk :p. Gangs of new york ^^.

Misteriks

Legacy Member
Dacht dat hier stond liever geen centjes?
Anyways, voor 5 euro moogde hem komen halen :p! Das tenminste een briefke

mythe

Legacy Member
Dan wil ik er Confessions of a dangerious mind bij :p.

NotoriousP zei:
Waarom staat er dan TK in je titel?
Dat is pas offtopic :p.
TK => Te koop. Waarom > Vroeger was het verplicht volgens de regels.

Misteriks

Legacy Member
Heb je niets te ruil mythe?
Want voor 5 euro hou ik ze liever beide bij hoor :p.

mythe

Legacy Member
Euhm, mja, thuis wss wel dvd'kes. Maar hier niet direct.
Probleem is dat ik enkel klassiekers koop dat ik niet kwijt wil.

Films dat ik wel kwijt wil:
Two Weeks notice, ... zo'n soort films.

zal thuis is kijken.

Maar 5 euro mag je dan hebben voor Gangs of New York.

Misteriks

Legacy Member
In orde, als je niets beter kan aanbieden mag je hem voor 5 komen halen!

mythe

Legacy Member
Cava.

Kan wss wel beter aanbieden ze. Maar weet nu ook niet vanbuiten welke DVD's wegmogen en welke niet.

Dvd's als: Scarface, box van the godfather, alle Monty Python's, Star Wars collectie, Jarhead, bourne identity, supremicy, ... doe ik bv. NIET weg. En dat zijn dan ook de enigste films dat ik vanbuiten weet in mijn kast liggen :p.

Behind the enemy lines mag ook weg van mij part.

Misteriks

Legacy Member
Die monster special edition is die R2?
Weet het niet zeker want vind niet veel goeie dvd's tussen je lijstje...

Fruitkwekerke

Legacy Member
Finding Nemo: 2 Disc edition ruilen voor een documentaire over iwo jima ?
mvg, fruit

heb ook nog cheers seizoen 2 dat weg mag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan