Archief - [TK] DVD's The patriot, I Robot, Da Vinci Code, etc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chaser1

Legacy Member
Ik verkoop volgende dvd's:
allen in perfecte staat, geen krassen, origineel doosje.

-The Patriot
-I Robot SOLD
-Pirates of the Carribean: curse of the black pearl SOLD
-The Mask of Zorro SOLD
-The Da Vinci Code
-King Arthur SOLD
-The Negotiator
-John Q
-The Island SOLD
-Oceans Eleven
-Under Siege
-Under Siege 2
-Chronicles of Riddick
-Terminator 2
-Troy SOLD
-Paycheck

Min. en meeneem: 3€/EXCL.

Verzendkosten:
1 - 2 dvd's: 2€
3 - 4 dvd's: 4€
5 - 10 dvd's: 6€

Ook af te halen in Maldegem.

Grtz

Kenshi

Legacy Member
The Mask of Zorro
King Arthur
The Island
Troy

afgehaald te Lokeren

Selderijstok

Legacy Member
i robot
pirates of the caribbean

8€ dus :) stuur maar pm wanneer je kan.

Chaser1

Legacy Member
Kenshi zei:
The Mask of Zorro
King Arthur
The Island
Troy

afgehaald te Lokeren

Ik veronderstel dus dat jij een bod doet van 12€/afgehaald? Deal. PM mij maar wanneer je zou willen afhalen.

Selderijstok zei:
i robot
pirates of the caribbean

8€ dus :) stuur maar pm wanneer je kan.

Deal. PM verzonden.

Chaser1

Legacy Member
Kenshi zei:
The Mask of Zorro
King Arthur
The Island
Troy

afgehaald te Lokeren

The Mask of Zorro gaat reeds naar Kenshi. Nog interesse in the patriot?

BMF|Johan

Legacy Member
-The Da Vinci Code
-Oceans Eleven
=> 8eur incl, meeneemprijs dus.

-The Patriot
-The Mask of Zorro (als star69 die niet neemt)
-The Negotiator
-John Q
-Under Siege
-Under Siege 2
-Chronicles of Riddick
-Terminator 2
-Paycheck
=> Bod van 22eur incl op deze 8 of 9 DVD's (dus 30 euro incl met die twee die ik al zeker koop)

Chaser1

Legacy Member
The Mask of Zorro -> reeds naar Kenshi (bevestigd, komt deze afhalen)

Deal voor Da Vinci en Oceans. PM verzonden.
Indien geen reactie van star69 (The Patriot), kunnen we voor 30€/INCL. een deal hebben voor het volledige pakket! (10 dvd's)

BMF|Johan

Legacy Member
Chaser1 zei:
The Mask of Zorro -> reeds naar Kenshi (bevestigd, komt deze afhalen)

Deal voor Da Vinci en Oceans. PM verzonden.
Indien geen reactie van star69 (The Patriot), kunnen we voor 25€/INCL. een deal hebben voor de resterende dvd's.

Die "(als star69 die niet neemt)" hoort eigenlijk bij The Patriot :)
PM nog niet aangekomen :p

Chaser1

Legacy Member
Ja, kzat efkens in de knoop met mijn prijzen. Star69 graag even reactie. :)
(dit valt onder eerste UP zeker)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan