Archief - [TK] DVD's + Series

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

X-BoRn

Legacy Member
DVD

1EUR
Ricochet
Lucky Luke: De daltons op vrije voeten
Large
Dreamscape
The swap
the hills have eyes (originele versie) reserved fartman
born to win
hunt for the hidden relic
jules cesar
bruce lee, fist of fear touch of death
the point men

3EUR
Dune
Kiss of the dragon
Young einstein
Vampire hunter D (animated) sold Delirium
Alone in the dark
Oblivion
Blueberry
The 51st state
Wake of death
Ted bundy
camouflage
men with brooms
evil dead II
theodore rex

5EUR
Dragonball Z: Great saiyaman, crash course+DBZ Mega dvd reserved fartman
Tekken (animated)
Superman III
Vampires
Vampires II: Los Muertos
Aussie park boyz
The X files movie, special edition sold Delirium
Yamakasi
Cradle 2 the Grave
Ghost dog
Kung pow
the chronicles of riddick: dark fury (animated)

7EUR
Skyhigh


SERIES/BOXSET
Family guy: Season one 15 sold honde_stijl
The crow, stairway to heaven (seizoen 1) 20
4400 Season 1+2 20 sold bucky
Star trek: voyager season 1,3,4 30/stuk
Neon Genesis Evangelion volume 2,3,4,5,6(frans/japans)+ films evangelion death and rebirth+the end of evangelion (engels/frans/japans) (enkel tesamen weg) 25

prijzen excl verzendkosten, kan eventueel gebracht worden omgeving tienen-leuven mits minnieme vergoeding

ik behou mij het recht, ect, als ik niet direct antw sorry maar heb niet altijd direct tijd

mvg

Verzendprijzen
postpac 1.25 eur (geraken er max5 per doos in)
verzendkosten zelf 4.30 eur

totaal 5.55 eur

(dees is wat ik heb gevonden van verzendkosten, als er een goedkopere en beter manier is laat mij iets weten)

Killer Queen

Legacy Member
Nieuwsgierigheidje
wat is het verschil tussen de X Files special edition voor 3 of 5 ?

bucky

Legacy Member
Hier Season 1 en 2 van 4400 voor 20 euro EXCL. PM me maar voor de verdere afhandeling.

Delirium

Legacy Member
Killer Queen zei:
Nieuwsgierigheidje
wat is het verschil tussen de X Files special edition voor 3 of 5 ?

Goeie vraag :)
Heb ook wel interesse in die x-files movie (is dit een typo of zijn er 2 beschikbaar?

Vampire hunter D (animated)
The X files movie, special edition

10 incl alvast.

Fartman

Legacy Member
Dragonball Z: Great saiyaman, crash course+DBZ Mega dvd
is dit de engelse versie met nederlandse ondertiteling?

indien ja bied ik de meeneemprijs van 5€

en the hills have eyes (originele versie) 1€

X-BoRn

Legacy Member
Killer Queen zei:
Nieuwsgierigheidje
wat is het verschil tussen de X Files special edition voor 3 of 5 ?
typo, sorry ;)

bucky zei:
Hier Season 1 en 2 van 4400 voor 20 euro EXCL. PM me maar voor de verdere afhandeling.
sold, pm wordt vanavond gestuurd.

Delirium zei:
Goeie vraag :)
Heb ook wel interesse in die x-files movie (is dit een typo of zijn er 2 beschikbaar?

Vampire hunter D (animated)
The X files movie, special edition

10 incl alvast.
Typo, aangepast :) ik stuur vanavond pm

Fartman zei:
Dragonball Z: Great saiyaman, crash course+DBZ Mega dvd
is dit de engelse versie met nederlandse ondertiteling?

indien ja bied ik de meeneemprijs van 5€

en the hills have eyes (originele versie) 1€
mega dvd is nederlands ondertiteld, andere is enkel engels

honde_stijl

Legacy Member
als die family guy in goeie staat verkeerd(wss wel zekers?) hier 15euro(als da meeneemprijs is natuurlijk)

snelle afhandeling word geapriceerd!( ;) )

X-BoRn

Legacy Member
honde_stijl zei:
als die family guy in goeie staat verkeerd(wss wel zekers?) hier 15euro(als da meeneemprijs is natuurlijk)

snelle afhandeling word geapriceerd!( ;) )
Sold, ik pm u straks!

Delirium

Legacy Member
Heb nog steeds geen PM gekregen hoor :s
Gaat die verkoop nog door
*consider this a free up ;)*
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan