Archief - [TK] DVD's & Micro sd 1 gig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

redostrike

Legacy Member
Kill bill 1
Kill bill 2 (Dual disc)

Startprijs: 12
Meeneem: 15

Geen tinne boxen de normale boxen. 1 Keer bekeken geen krassen perfecte staat altijd goed in de kast bewaard.

Micro sd 1 Gig. Werkt perfect wel gebruikt in gsm gaat weg wegens aankoop groter sd kaartje. Geen idee wet deze tegenwoordig in de winkel kosten dus bied maar.

Ik kan niet altijd direct antwoorden aangezien ik ook nog een leven buiten 9 lives heb :D.

Ik ben kan allen tijde deze koop stop zetten als ik niet akkoord ben bla bla..., pakket heeft voorang, altijd excl bieden. Niet offtopic.

Happy biding.

vanic

Legacy Member
redostrike zei:
Micro sd 1 Gig. Werkt perfect wel gebruikt in gsm gaat weg wegens aankoop groter sd kaartje. Geen idee wet deze tegenwoordig in de winkel kosten dus bied maar.

8€ incl. ( weet niet welk merk)

redostrike

Legacy Member
redostrike zei:
Ik kan niet altijd direct antwoorden aangezien ik ook nog een leven buiten 9 lives heb :D.

Ik ben kan allen tijde deze koop stop zetten als ik niet akkoord ben bla bla..., pakket heeft voorang, altijd excl bieden. Niet offtopic.


Misschien toch is lezen !!!!

vanic

Legacy Member
redostrike zei:
Misschien toch is lezen !!!!

je zal ook wel weten ... dat men kan zien wanneer men laatst online was :D :D
en je was ondertussen online geweest :p
( anders had ik die vraag niet gesteld... het ging nu plotseling wel sneller om te antwoorden ;) )

excl. bieden had ik inderdaad niet zien staan...

dan maar 7 excl.

redostrike

Legacy Member
vanic zei:
je zal ook wel weten ... dat men kan zien wanneer men laatst online was :D :D
en je was ondertussen online geweest :p
( anders had ik die vraag niet gesteld... het ging nu plotseling wel sneller om te antwoorden ;) ))

dan maar 7 excl.

Ik ben niet de enigste die deze computer gebruikt en 9lives hoort bij men startpagina's (firefox) dus deze gaat mee open als iemand op internet gaat! Daardoor ben ik PERCIES online maar is het eigenlijk men broer of zus!

7 incl is dan ook genoteerd (ik zal eens zien welk merk het is sdke ligt niet hier ligt bij men vriendin).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan