Monty007
Legacy Member
Deze box vorige week aangekocht in Fnac Gent omdat ik Seizoen 2 cadeau heb gekregen. Ik had namelijk nog niet geheel seizoen 1 gezien en wou dan ook zo niet aan het tweede starten.
De DVD's zijn allemaal 1 keer uit de doos geweest om te bekijken. Het pakket is niet van nieuw te onderscheiden, nergens een kreukje of plekje.
Gezien het om nogal een grote doos gaat geef ik veruit de voorrang aan afhaling in Gent of Aalter, voor de mensen die daar komen.
Nieuw in Fnac 38 euro als ik mij niet vergis, hier voor 25 euro exclusief. Lijkt mij een faire deal.
De DVD's zijn allemaal 1 keer uit de doos geweest om te bekijken. Het pakket is niet van nieuw te onderscheiden, nergens een kreukje of plekje.
Gezien het om nogal een grote doos gaat geef ik veruit de voorrang aan afhaling in Gent of Aalter, voor de mensen die daar komen.
Nieuw in Fnac 38 euro als ik mij niet vergis, hier voor 25 euro exclusief. Lijkt mij een faire deal.
De box is vier dagen oud en onberispelijk. (Prachtige serie btw)