Archief - [TK] DVB-T All in one SV 9141 binnenhuis antenne

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem08

Legacy Member
DVB-T All in one SV 9141 binnenhuis antenne

+ perfect staat
+ nog 1 jaar garantie
+ factuur aanwezig
+ Kamer antenne voor de ontvangst van UHF en VHF TV kanalen en FM radio kanalen
+ Ontvangst analoge en digitale signalen
+ Ingebouwde breedband versterker met signaal controle biedt de hoogste signaal ontvangst (tot 43 dB)
+ Volledig verstelbare “ Power Loop” voor de best mogelijke ontvangst
+ Telescoop antennas zorgen voor maximale signaal ontvangst.

foto = click me

meeneem 20€ excl
Af te halen in Lille ( bij antwerpen )
verzending ook mogelijk. ( kiala )

Desert

Legacy Member
Dus ik moet dit gewoon op een tv aansluiten en ik kan een en canvas ontvangen ?

Indien ja bod van 20 Kunt ge leveren aan antw station ? ( werk bij alcatel)

Ampie

Legacy Member
Welke posten kan je daar zo allemaal op nemen? Ook belgische?

Tommi44

Legacy Member
Ik vermoed dat er geen DVB-T ontvanger in deze antenne zit. Als je deze antenne dus aansluit op een gewone TV ga één en Canvas niet kunnen ontvangen aangezien deze vorig jaar uit de ether verdwenen zijn. Voor deze kanalen heb je altijd een extra DVB-T ontvanger nodig.

Anoniem08

Legacy Member
sorry voor mijn late reply , maar kon niet eerder checken

dit is wel degelijke en DVB-T ontvanger
één HD en Canvas HD zou je er normaal gezien mee moete kunnen ontvangen.
Ik ga geen mensen in de zak zetten en ben eerlijk = ik woon in een dorp in the middle of nowhere , en ik heb nooit iets ermee kunnen ontvangen

een kameraad die student is in antwerpen heeft op zijn kot wel één HD en canvas HD ermee ontvangen en zo tv kunnen kijken.
het is erg afhankelijk waar je de antenne plaatst en( blijkbaar ) dat je niet in the middle of nowhere zoals ik woon :) int stad werkt et wel

edit = moest je vragen hebben , over een dikke 4 uurtjes check ik weer
ik doe hem weg aangezien wij al enige tijd digitale tv hebben van telenet...

freQ

Legacy Member
Exoronic zei:
een kameraad die student is in antwerpen heeft op zijn kot wel één HD en canvas HD ermee ontvangen en zo tv kunnen kijken.
Dat zal dan waarschijnlijk op een LCDtv geweest zijn met ingebouwde DVB-T ontvanger... Het modelnr dat je opgeeft heeft geen ingebouwde DVB-T ontvanger. Is dus gewoon een actieve antenne.

Anoniem08

Legacy Member
op doos staat duidelijk .
DVB-T reception ,
recieves analog and digital signals,,,

senti , bod genoteerd

verkoop sluit vanavond btw

Desert

Legacy Member
euh khad al meeneem geboden maar wil er zeker van zijn da het dvdb ontvanger is
Indien niet betaald u de verzendingskosten en het bedrag terug.

Anoniem08

Legacy Member
ow mijn excuses :)
ok dan is hij voor jou

en het staat duidelijk op de doos : DVB-T ontvanger

heb zelf enkele pics genomen met gsm om het te bewijzen.

http://img257.imagevenue.com/img.php?image=73551_Foto95s-0035_122_184lo.jpg
http://img5.imagevenue.com/img.php?image=73553_Foto96s-0036_122_162lo.jpg
http://img14.imagevenue.com/img.php?image=73555_Foto18s-0038_122_471lo.jpg

ik ben niet van zin om geld terug te storten en verzendingskosten te betalen moest jij thuis niets ontvangen. ik heb je ervoor gewaarschuwd.

dus , telt bod nog ?

Desert

Legacy Member
we hebben hier een ontvanger die perfect werkt dus deze moet hier ook gaan
Ik koop enkel met de voorwaarde als het effectief een dvb-t ontvanger is want vindt er niets op internet van terug

Desert

Legacy Member
Ik twijfel niet wil enkel zeker zeten dat er een dvdb ontvanger inzit.En uw link die u stuurde werkt niet.

drilknaap

Legacy Member
Staat in grote letters op de doos ANTENNA. Dan ist genen decoder (of hoe da bakske ook heet).

Anoniem08

Legacy Member
op de doos staat het nochtans duidelijk maar aangezien ik zelf ook niks vind op internet erover , buite de site datk hem kocht begin ik zelf te twijfelen :/

maar ik trek hierbij de verkoop voorlopig in zodat ik hem eens kan testen op een tv die zeker geen dvb - ontvanger heeft zodat ik zeker ben dat hij werkt.

ik wil zeker niemand in de zak zetten en mezelf een slechte naam of mezelf nodeloos de kosten injagen.

mijn excuses
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan