crashbe
Legacy Member
Het is van een Aziatisch merk , heeft zeeeeer veel functies die m'n hier in Europa moeilijk kan vinden in 1 apparaat !
- ZEEEEER luide luidspreker , niet te vergelijken met een walkman phone , deze is gewoon veeel luider
-De screenprotector plakt nog op de screen
-Ongebruikt
-MP4 , 3GP , MP3 , ...
-1.3 mp camera
-2 Li-on accu's !!!!
-USB kabel
-256mb micro SD
-NES Emulator !!
-Applicaties voor ebook enz
-Oplader bijgeleverd
-DOUBLE Slide , de ene kant om te gamen , andere kant om mee te sms'en ed
-Functie om berichten te kunnen schrijven via : -Knoppen , -HandWriting op de touchscreen , -Toetsenbord via de Touchscreen
-Compatibel met belgische netwerken , getest !
-en nog veel meer .......
Prijs: Bied maar , geen vaste prijs.
Foto's:
http://img523.imageshack.us/img523/6695/dsc069572fr4.jpg
http://img516.imageshack.us/img516/5475/dsc069602gy7.jpg
Bevat geen garantie , doos.
Gelieve on-topic te blijven , anders report.
Verzenden is mogelijk , leveren niet.
Geen belachelijke boden.
- ZEEEEER luide luidspreker , niet te vergelijken met een walkman phone , deze is gewoon veeel luider
-De screenprotector plakt nog op de screen
-Ongebruikt
-MP4 , 3GP , MP3 , ...
-1.3 mp camera
-2 Li-on accu's !!!!
-USB kabel
-256mb micro SD
-NES Emulator !!
-Applicaties voor ebook enz
-Oplader bijgeleverd
-DOUBLE Slide , de ene kant om te gamen , andere kant om mee te sms'en ed
-Functie om berichten te kunnen schrijven via : -Knoppen , -HandWriting op de touchscreen , -Toetsenbord via de Touchscreen
-Compatibel met belgische netwerken , getest !
-en nog veel meer .......
Prijs: Bied maar , geen vaste prijs.
Foto's:
http://img523.imageshack.us/img523/6695/dsc069572fr4.jpg
http://img516.imageshack.us/img516/5475/dsc069602gy7.jpg
Bevat geen garantie , doos.
Gelieve on-topic te blijven , anders report.
Verzenden is mogelijk , leveren niet.
Geen belachelijke boden.


)