Archief - [TK] Double Slide GSM , NOG NOOIT GEZIEN !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

crashbe

Legacy Member
Het is van een Aziatisch merk , heeft zeeeeer veel functies die m'n hier in Europa moeilijk kan vinden in 1 apparaat !
- ZEEEEER luide luidspreker , niet te vergelijken met een walkman phone , deze is gewoon veeel luider
-De screenprotector plakt nog op de screen
-Ongebruikt
-MP4 , 3GP , MP3 , ...
-1.3 mp camera
-2 Li-on accu's !!!!
-USB kabel
-256mb micro SD
-NES Emulator !!
-Applicaties voor ebook enz
-Oplader bijgeleverd
-DOUBLE Slide , de ene kant om te gamen , andere kant om mee te sms'en ed
-Functie om berichten te kunnen schrijven via : -Knoppen , -HandWriting op de touchscreen , -Toetsenbord via de Touchscreen
-Compatibel met belgische netwerken , getest !
-en nog veel meer .......

Prijs: Bied maar , geen vaste prijs.

Foto's:
http://img523.imageshack.us/img523/6695/dsc069572fr4.jpg
http://img516.imageshack.us/img516/5475/dsc069602gy7.jpg














Bevat geen garantie , doos.

Gelieve on-topic te blijven , anders report.

Verzenden is mogelijk , leveren niet.

Geen belachelijke boden.

Netrem

Legacy Member
wtf :D

kan je het merk, model enzo geven, zodat we wat info kunnen opzoeken? Heb ik nog nooit gezien zoiets, lijkt me wel tof :)

brechtvm

Legacy Member
Netrem zei:
wtf :D

kan je het merk, model enzo geven, zodat we wat info kunnen opzoeken? Heb ik nog nooit gezien zoiets, lijkt me wel tof :)

en eventuele factuur of verduidelijking van oorpsrong
(gaan factuur = akkoord, maar geen doos ? reden hiervoor ? alle andere toebehoren erbij ? fabrieksgarantie ? ouderdom toestel ?)
+ engelse menu ? nl menu ?
verdere specs zouden idd handig zijn

Starrk

Legacy Member
Geef toch eens een richtprijs, want dit ziet er een leuk gadget uit.

Blijkbaar gaat het om het Koreaanse bedrijf Anycall, een dochterbedrijf van Samsung. De GSM hier is de Anycall 5200 (gegeven zodat je de technische specs kan opzoeken ;))

crashbe

Legacy Member
Geen doos omdat het veel te groot was om zo in m'n bagage te stoppen.
Het is nieuw , zelf heb ik het niet gebruikt omdat ik al een goede gsm heb
Ik had er paar meegenomen als cadeau , maar deze bleef over.
toebehoren: Oortelefoon met mic , oplader , USB kabel , 256mb micro sd
Engelse menu (volledig)

brechtvm

Legacy Member
gsm is maar paar maand oud neem ik aan, dus er zit nog fabrieksgarantie op ?
kan ik dan -via u- beroep doen op deze garantie ?
(ik geef niet zomaar 200€ en meer uit zonder bevestiging dat ik ergens terechtkan in geval van defect)

crashbe

Legacy Member
Fabrieksgarantie is er wss wel , maar wie gaat daarvoor naar azie ?
Maar de kwaliteit is echt top , geen nokia-brol ofzo
btw het heeft ook een Dictionary

Fishie

Legacy Member
Heeft niksmet Samsung te maken buiten het feit dat ze de Annycall naam gebruiken en Samsung f520 design pikken.

Dit is een half illegaal copy apparaat waarvan er zoveel te vinden zijn in China.

passero

Legacy Member
Misschien ook eens de nieuwprijs bij vermelden zodat we gemakkelijker een richting hebben om een bod te doen want nu is het beetje out of the blue bieden en voor hetzelfde geld heb jij er 150€ voor gegeven en biedt iemand hier 200€.. (niet dat het zo zal zijn maar je snapt mijn punt hé)

drastic shaolin

Legacy Member
stond een paar maanden geleden op een inkoopsite d8 dat het rond de 100€ ofiets was maar die actie is niet doorgegaan dus kan zijn dat hij er redelijk veel aan uit heeft moeten geven gezien de verzendingskosten
anyway kwil maar zegn me zo weinig info direct 200€ der tegenaan smijten ????

crashbe

Legacy Member
ok , tijd is voorbij.
Aanjoh heeft gewonnen , pm verzonden.
en aan al de anderen: Dit heeft niets met illegaal te maken , wat nokia, samsung , enz hier in Europa is , is Ctech daar.
Mag dicht

crashbe

Legacy Member
Aanjoh veranderd z'n bod naar 120€
Nieuwe meeneemprijs 145incl €

Topic zal niet lang blijven openstaan.

crashbe

Legacy Member
Wordt afgesloten om 12:30
Indien er geen hoger bod komt , wint aanjoh met 120
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan