Annebel123
Legacy Member
Half jaartje oud amper gebruikt en in totale nieuwstaat!
Doos en factuur inbegrepen!
Voor verdere info:
Synq - SMX-3
http://www.aboutdj.nl/images/stories/gear_nieuws_2008/synq_smx3.jpg
Graag 350euro voor gehad of mooie voorstellen om met iets te ruilen mag ook.
Stel maar voor!
Contacteren:
MSN: [email protected]
Doos en factuur inbegrepen!
Voor verdere info:
Synq - SMX-3
http://www.aboutdj.nl/images/stories/gear_nieuws_2008/synq_smx3.jpg
Graag 350euro voor gehad of mooie voorstellen om met iets te ruilen mag ook.
Stel maar voor!
Contacteren:
MSN: [email protected]
