Archief - [TK] Creative Zen Vision 30 GB (MP3+Divx) in garantie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chaoske

Legacy Member
De Creative Zen Vision wordt verkocht in perfecte staat. Het is een 5-tal keer gebruikt en valt nog meer dan 1,5 jaar onder garantie. Het is volledig krasvrij en wordt geleverd met oortjes, beschermhoesje, Nederlandse handleiding en dit alles in de originele doos. Weg wegens dubbel gebruik.

Meeneemprijs: 240 €
Minimumprijs: 220 €

--------------

30 GB voor 120 uur video

De Zen Vision is Creative's ultieme MP3-multimediaspeler voor video's,
muziek en foto's. De harde schijf staat gereed voor ruim 7500 nummers
in het MP3-formaat en maar liefst 15000 nummers in de meer
gecomprimeerde WMA standaard. Naast uw eigen muziekalbums is de Zen
Vision compatibel met populaire downloadwebsites en PlaysForSure
waarmee u op alles voorbereid bent. De Zen Vision is daarnaast eveneens
geschikt voor het delen van uw foto's met vrienden en familie dankzij
de geïntegreerde CF geheugenkaartslot.

3,7 inch High Resolution LCD display

De Zen Vision blinkt pas echt uit door zijn bijzonder fraaie en
omvangrijke display. Maar liefst 120 uur aan film kunt u bekijken op
dit ware multimediawonder. De Zen Vision is geschikt voor WMV- en
MPEG-films, met inbegrip van de DivX- en XviD-indelingen. Nu kunt u uw
favoriete films overal kijken en hoeft u nooit meer iets te missen. Via
de meegeleverde AV kabel kunt u de Vision zelfs aansluiten op uw
televisie om de films op groot beeld af te spelen.

FM Radio & Voicerecorder

Naast de overvloed aan multimedia die u kunt afspelen op de Zen Vision
biedt de speler genoeg extra's om u mee te vermaken. Even genoeg van uw
eigen muziek of geïnteresseerd in het laatste nieuws? Schakel over op
de radio-functie en u bent zo weer bij de tijd. Belangrijke memo's,
conversaties of hoorcolleges kunt u altijd weer terugluisteren dankzij
de handige ingebouwde Voicerecorder. Tot slot zult u al uw belangrijke
gegevens bij de hand hebben dankzij de synchronisatie met Outlook voor
uw agenda en contactpersonen.

Chaoske

Legacy Member
Niet de M en niet de W, het is gewoon de Creative Zen Vision. De speler ligt eigenlijk nét tussen de M & de W gesegmenteerd, maw wel een Divx speler met een scherm, maar geen té groot (W) of té klein (M) scherm.

dr.salt

Legacy Member
lol, Te groot kan zo'n scherm nooit zijn he ;)

anywho, uw prijs is beetje te hoog, de zen vision was de eerste generatie van vision players en is dus al enkele jaren op de markt, de M is de 2de en de W is de laatste, ikzelf heb een M maar ben dus op zoek naar een zen vision of een W maar niet als de prijs zo nauw aan de nieuwprijs leunt :)

Chaoske

Legacy Member
De nieuwprijs van de Zen Vision is 240 € en van de Zen Vision W is + 300 €..

Voor 200 € mag ie weg. Hou er rekening mee dat hij nog maar van april aangekocht is!

PS: met te groot wil ik zeggen: niet handig om nog als "draagbaar" te worden aanzien.. (past niet meer in je broekzak)

Chaoske

Legacy Member
Voorlopig alleen low-res (gsm). Ik zal proberen woensdag high-res foto's te nemen.

Het toestel is precies of het nieuw uit de doos komt, het heeft ook altijd in z'n beschermhoes gezeten.

Als je de low-res foto's al wenst, kan je me PM'n of mailen.

De SkeEvN

Legacy Member
kheb deze en is echt zalig toestel imo
films van op toestel kan je met bijgeleverde kabel op tv zien <3
+ vele andere functies eh

Mindlessbeing

Legacy Member
Waar ergens?
Ik wil er best 200euro voor betalen als hij tot en met Gent komt en ik hem persoonlijk kan ontvangen...

mvg

Chaoske

Legacy Member
De SkeEvN zei:
kheb deze en is echt zalig toestel imo
films van op toestel kan je met bijgeleverde kabel op tv zien <3
+ vele andere functies eh

Thx voor je support :)

Ik kom elke weekdag naar Gent, dus is geen probleem voor mij!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan