wrong``
Legacy Member
Dag Iedereen,
Ik verkoop mijn Canon EOS5 wegens tijdgebrek & een overstap naar digitale fotografie op termijn.
Het toestel is in goede staat, en goed onderhouden.
http://wrong.havoc.be/ceo5/
De grip is op Kapaza.be al de deur uitgegaan!
vraagprijs: 130€
deze staat ook nog tekoop op kapaza.be!
mvg,
Jeroen
Ik verkoop mijn Canon EOS5 wegens tijdgebrek & een overstap naar digitale fotografie op termijn.
Het toestel is in goede staat, en goed onderhouden.
http://wrong.havoc.be/ceo5/
De grip is op Kapaza.be al de deur uitgegaan!
vraagprijs: 130€
deze staat ook nog tekoop op kapaza.be!
mvg,
Jeroen