b_ball_diver
Legacy Member
hallo,
Bij deze zou ik graag mijn blackberry storm verkopen.
Ik heb die gekregen maar kan er niet zo heel goed mee overweg, vind een iphone makkelijker.
Toestel is in goede staat: wat gebruikersporen, geen krassen op het scherm!
ruil tegen een iphone zie ik ook wel zitten!
U krijgt: toetsel, cd-rom, lader, usb-kabel,originele doos, handleiding,
minimumprijs: € 200
meeneemprijs: € 250
link: Blackberry Storm aangeboden > Diversen > Telecommunicatie > kapaza.be
Bij deze zou ik graag mijn blackberry storm verkopen.
Ik heb die gekregen maar kan er niet zo heel goed mee overweg, vind een iphone makkelijker.
Toestel is in goede staat: wat gebruikersporen, geen krassen op het scherm!
ruil tegen een iphone zie ik ook wel zitten!
U krijgt: toetsel, cd-rom, lader, usb-kabel,originele doos, handleiding,
minimumprijs: € 200
meeneemprijs: € 250
link: Blackberry Storm aangeboden > Diversen > Telecommunicatie > kapaza.be