JaVae
Legacy Member
Toestel is in zeer goede staat. Enkel klein krasje bovenaan waarna ik ook direct een iSkin ervoor heb gekocht.
Scherm heeft altijd een screen protector erop gehad.
Wat krijg je?
Toestel + originele accesssoires, garantie sinds juni 2009 dus nog 18 maanden!
geheugenkaartje van 16GB
iSkin + extra set van 6 screenprotectors (~ 30euro)
officiele blackberry autolader (~20euro, geen cheap ebay knockoff)
Er staat momenteel de nieuwe OS 5.0 op, kan indien gewenst worden teruggezet naar 4.7 (maar zou niet inzien waarom
)
Minimumprijs: 235euro excl
Meeneemprijs: 260euro excl
levering in de buurt is mogelijk.
Scherm heeft altijd een screen protector erop gehad.
Wat krijg je?
Toestel + originele accesssoires, garantie sinds juni 2009 dus nog 18 maanden!
geheugenkaartje van 16GB
iSkin + extra set van 6 screenprotectors (~ 30euro)
officiele blackberry autolader (~20euro, geen cheap ebay knockoff)
Er staat momenteel de nieuwe OS 5.0 op, kan indien gewenst worden teruggezet naar 4.7 (maar zou niet inzien waarom
)Minimumprijs: 235euro excl
Meeneemprijs: 260euro excl
levering in de buurt is mogelijk.