FlySki
Legacy Member
Heb hier een nieuwe Blackberry pearl 8100 gsm.
Was een trouwcadeau voor een familielid maar door omstandigheden (ruzie) gaat dit niet door.
Nu zit ik hier met dit toestel dus verkoop ik het!
Is gisteren aangekocht voor 389€ in mobistar winkel.
Is uit doos gehaald om op te laden, dus absolute nieuwstaat met alle plastiekjes er nog op.
alle info en eigenschappen :http://www.base.be/BASE/en/Home/Professional/BlackBerry_8100_Pearl/page.aspx/2536
foto:
http://www.mobilegyan.com/images/blackberry-pearl-8100.jpg
Ben van vilvoorde / anderlecht.
kan eventueel geleverd worden indien niet te ver.
minimumprijs = 350€
greetz
Was een trouwcadeau voor een familielid maar door omstandigheden (ruzie) gaat dit niet door.
Nu zit ik hier met dit toestel dus verkoop ik het!
Is gisteren aangekocht voor 389€ in mobistar winkel.
Is uit doos gehaald om op te laden, dus absolute nieuwstaat met alle plastiekjes er nog op.
alle info en eigenschappen :http://www.base.be/BASE/en/Home/Professional/BlackBerry_8100_Pearl/page.aspx/2536
foto:
http://www.mobilegyan.com/images/blackberry-pearl-8100.jpg
Ben van vilvoorde / anderlecht.
kan eventueel geleverd worden indien niet te ver.
minimumprijs = 350€
greetz

