Archief - [TK] BlackBerry Bold 9000 - maart 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ken1984

Legacy Member
Te koop:

BlackBerry Bold 9000, aangekocht vorig jaar in maart 2009.

Azerty

Scherm: zeer goede staat

Omlijsting: putje en aluminium dat beetje af is (zwart), voor de rest ok

Trackball: scrollt nog perfect, maar duwen moet een beetje harder, je kan ook via "enter" werken.

Komt met doos, oplader, usb-kabel en factuur

Vandaar ook de prijs:

min. prijs: 125 euro
meeneemprijs: 150 euro

WTFMAN

Legacy Member
Edit : wacht nog even ( u zei scherm vervangen dus garantie weg? )

Ken1984

Legacy Member
Ik heb 't scherm tijd terug zelf vervangen om toch een pak geld te besparen. Sowieso heb je maar 1 jaar garantie (dus nog 1 maand). 2de jaar garantie zijn verborgen gebreken en heb daarvan nog niks gemerkt.

Ken1984

Legacy Member
Trouwens, ik krijg er volgens ThePhoneHouse nog 120 euro voor bij overname, dus belachelijk gaan doen over een gsm waarvoor ik 150 euro vraag en die gewoon nog goed te gebruiken is, zonder meer, vind ik beetje laag...net als uw privé-berichten ipv te bieden via het forum ;)

WTFMAN

Legacy Member
Vragen via PB kan geen kwaad e :D Kwou 150euro bieden maar tis opengeweest ... ik zal erover nadenken ;)

+ via PM bood ik niet minder als uw minimumprijs e , vroeg alleen als ge snel kon afhandelen ;) Ik ging da hierop zetten als we een deal hadden;)

En trouwens : daar is 2jaar garantie op ! Electronica kan altijd na een tijdje falen maarja tis opengeweest , sowieso geen garantie dan ook al is er fabricagefout :)

Ken1984

Legacy Member
Ik zal morgen afsluiten om 12u. Gezien de prijs die ik er nog voor kan krijgen in de gsmwinkel, wil 'k gewoon niet lang wachten of moeite voor doen.

DaCrashOveride

Legacy Member
komt ge in antwerpen?
En geven ze u er nog 120 voor in de phonehouse? :/

DaCrashOveride

Legacy Member
amai ik krijg nog 100€ voor men verouderde iphone xD

Ken1984

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
amai ik krijg nog 100€ voor men verouderde iphone xD

Afprinten en meenemen, denk niet dat ze iets kunnen inbrengen gezien de nota op de site :p

Ken1984

Legacy Member
Even deadline vervroegen naar morgen vrijdag 05 februari, 10u (definitief)

sanderg14

Legacy Member
150 euro en ook meeneemprijs.
Gelieve pm te sturen met verdere details

Ken1984

Legacy Member
Uiteindelijk niet verkocht...ik handel graag iets correct en snel af. Zonder 3 dagen te moeten wachten op een overschrijving die dan toch niet is gebeurd.

Ik doe 'm binnen bij ThePhoneHouse...

topic mag dicht voor mijn part, een negatieve itrader (onterecht weliswaar) neem ik er wel bij

Ludwig

Legacy Member
ik ben ng steeds geïnteresseerd, als alles softwarematig in orde is!

DM.

Legacy Member
Ken1984 zei:
Uiteindelijk niet verkocht...ik handel graag iets correct en snel af. Zonder 3 dagen te moeten wachten op een overschrijving die dan toch niet is gebeurd.

Ik doe 'm binnen bij ThePhoneHouse...

topic mag dicht voor mijn part, een negatieve itrader (onterecht weliswaar) neem ik er wel bij

lol weet jij wat je wilt eigenlijk.
als die kerel overschrijft in de bank waar je bent bij aangesloten heb jij dezelfde dag u geld nog tot max de dag nadien als hij stort tegen tegen de nacht.
in the phonehouse zullen ze ookal zeggen dat ze geen 120 geven vermits die put en weet ik welke gebreken er nog aan zijn.

imo had ik die paar dagen gewacht.

Ken1984

Legacy Member
Overschrijving was zogezegd op dinsdag uitgevoerd...op printscreen van de betaling heb ik mogen wachten. Geld staat er vandaag nog niet op. Ik ben nogal principieel in zo'n zaken ;)

Hier mag een slotje op

Ludwig

Legacy Member
Ik kreeg geen antwoord op mijn post.
Ik herhaal: "ik ben ng steeds geïnteresseerd, als alles software- en hardwarematig in orde is!"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan