Rijder17ra
Legacy Member
Ik verkoop mijn 11 maanden oude iPhone 3G 16GB black.
Voor de garantie heb ik nog het Belgisch factuur, dus "no stress".
Wat zit er bij?
- iPhone zelf uiteraard
- Stekker
- Kabel
- Doos
- Simslot-pushertje
- Beperkte handleiding
-
Over de telefoon zelf:
De iPhone ziet er nog héél mooi uit, buiten de onvermijdbare minuscuul kleine gebruikssporen. Verwaarloosbaar als je 't mij vraagt.
Alles werkt nog zo als het hoort, geen "verborgen gebreken".
FW: 3.1.2 Hij is momenteel "ge-jailbreakt" met een heleboel Appz, games en TomTom West. Europe er op.
Indien gewenst kan hij perfect terug in "factory state" worden gezet
De centen: ik heb hem nieuw €615 betaald en zou er dus graag nog rond de €380 voor willen krijgen.
Ik noteer vanaf €340 en zet de meneemprijs op €380
GEEN ruilvoorstellen (= helemaal NIKS!)
Bieden = EXCL; verzenden is op kosten van de koper (GEEN uitzonderingen.)
Ik bied deze ook nog aan in m'n vriendenkring.
Foto's zal ik online zetten indien gewenst.
Afhalen kan in principe elke werkdag vanaf 18Hr in 2490 Balen (en dat is de Kempen)
Game On
Voor de garantie heb ik nog het Belgisch factuur, dus "no stress".
Wat zit er bij?
- iPhone zelf uiteraard
- Stekker
- Kabel
- Doos
- Simslot-pushertje
- Beperkte handleiding
-
Over de telefoon zelf:
De iPhone ziet er nog héél mooi uit, buiten de onvermijdbare minuscuul kleine gebruikssporen. Verwaarloosbaar als je 't mij vraagt.
Alles werkt nog zo als het hoort, geen "verborgen gebreken".
FW: 3.1.2 Hij is momenteel "ge-jailbreakt" met een heleboel Appz, games en TomTom West. Europe er op.
Indien gewenst kan hij perfect terug in "factory state" worden gezet
De centen: ik heb hem nieuw €615 betaald en zou er dus graag nog rond de €380 voor willen krijgen.
Ik noteer vanaf €340 en zet de meneemprijs op €380
GEEN ruilvoorstellen (= helemaal NIKS!)
Bieden = EXCL; verzenden is op kosten van de koper (GEEN uitzonderingen.)
Ik bied deze ook nog aan in m'n vriendenkring.
Foto's zal ik online zetten indien gewenst.
Afhalen kan in principe elke werkdag vanaf 18Hr in 2490 Balen (en dat is de Kempen)
Game On

