{FgnZ} DeBroin
Legacy Member
Hey,
ik verkoop mijn Sanyo projector aangezien hij momenteel in mijne weg staat.
Het is een HD-ready lcd beamer met native resolutie van 1366x768.
Heeft VGA, DVI en 2x component als ingangen.
Zit net nieuwe lamp in (gaan 2000 à 3000 uur mee) en heeft met nieuwe lamp misschien 10uurtjes gebrand...
Heeft gewerkt op een afstand van een meter of 5 en had een projectiebeeld van 1,9meter (breedte) op ongeveer 1 meter (hoogte).
Beeldkwaliteit is subliem, nergens problemen met pixels die kapot zijn of gelijk wat.
Heeft steeds in 1080i mode gestaan, maar kan 480i/p, 720i/p aan ook. Heeft (via switchke) altijd Wii, ps3 & xbox360 aangehangen en de kwaliteit is echt wel schitterend...
Spijtig genoeg moet hij weg wegens plaatsgebrek aangezien er nu een HDTV is bijgekomen en deze voor de muur staat waarop geprojecteerd werd.
Is werkelijk in uitmuntende staat...
voor mensen die er meer info over willen weten: Google is your friend
Ofwel kun je het ook hier vragen
Gelieve wel geen belachelijke boden te doen van 200€ of iets in die aard, projector is echt in schitterende staat en de beeldkwaliteit subliem.
Beamer heeft nieuw dan ook een 6000€ gekost!
Greetz
ik verkoop mijn Sanyo projector aangezien hij momenteel in mijne weg staat.
Het is een HD-ready lcd beamer met native resolutie van 1366x768.
Heeft VGA, DVI en 2x component als ingangen.
Zit net nieuwe lamp in (gaan 2000 à 3000 uur mee) en heeft met nieuwe lamp misschien 10uurtjes gebrand...
Heeft gewerkt op een afstand van een meter of 5 en had een projectiebeeld van 1,9meter (breedte) op ongeveer 1 meter (hoogte).
Beeldkwaliteit is subliem, nergens problemen met pixels die kapot zijn of gelijk wat.
Heeft steeds in 1080i mode gestaan, maar kan 480i/p, 720i/p aan ook. Heeft (via switchke) altijd Wii, ps3 & xbox360 aangehangen en de kwaliteit is echt wel schitterend...
Spijtig genoeg moet hij weg wegens plaatsgebrek aangezien er nu een HDTV is bijgekomen en deze voor de muur staat waarop geprojecteerd werd.
Is werkelijk in uitmuntende staat...
voor mensen die er meer info over willen weten: Google is your friend

Ofwel kun je het ook hier vragen

Gelieve wel geen belachelijke boden te doen van 200€ of iets in die aard, projector is echt in schitterende staat en de beeldkwaliteit subliem.
Beamer heeft nieuw dan ook een 6000€ gekost!
Greetz
