Archief - [TK] Beamer: Sanyo PLV-70 HD-Ready

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
Hey,

ik verkoop mijn Sanyo projector aangezien hij momenteel in mijne weg staat.
Het is een HD-ready lcd beamer met native resolutie van 1366x768.
Heeft VGA, DVI en 2x component als ingangen.
Zit net nieuwe lamp in (gaan 2000 à 3000 uur mee) en heeft met nieuwe lamp misschien 10uurtjes gebrand...
Heeft gewerkt op een afstand van een meter of 5 en had een projectiebeeld van 1,9meter (breedte) op ongeveer 1 meter (hoogte).
Beeldkwaliteit is subliem, nergens problemen met pixels die kapot zijn of gelijk wat.
Heeft steeds in 1080i mode gestaan, maar kan 480i/p, 720i/p aan ook. Heeft (via switchke) altijd Wii, ps3 & xbox360 aangehangen en de kwaliteit is echt wel schitterend...

Spijtig genoeg moet hij weg wegens plaatsgebrek aangezien er nu een HDTV is bijgekomen en deze voor de muur staat waarop geprojecteerd werd.
Is werkelijk in uitmuntende staat...

voor mensen die er meer info over willen weten: Google is your friend :-)
Ofwel kun je het ook hier vragen :p

Gelieve wel geen belachelijke boden te doen van 200€ of iets in die aard, projector is echt in schitterende staat en de beeldkwaliteit subliem.
Beamer heeft nieuw dan ook een 6000€ gekost!

Greetz

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
Icanus zei:
minimumprijs?
500 euro?

Heb niet echt een idee van een minimumprijs...
500€ is al een heel mooi begin, maar mag wel nog wat hoger :-)
Straatwaarde was/is nog altijd heel hoog (dacht tussen de 3500 - 4000€ nieuwprijs nu) en zit net nieuwe lamp in van 400€ :-)

Grtz

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
Vanaf 850€ mag hij weg...
Dat is de allerlaagste prijs. Indien er meer wordt geboden... Nog beter natuurlijk :-)
En aangezien het een vrij groot en delicaat item is, is inclusief & exclusief dezelfde prijs :-)
Maw ik ga dit niet versturen omwille van de omvang en risico's die hieraan verbonden zijn... Dus wie hem koopt zal er ofwel moeten omkomen, ofwel mij overhalen om tot daar te komen :)

Grtz

SweetEmmaRose

Legacy Member
Waarom is die zo duur? (nieuw, uw prijs is écht heel goe voor weinig gebruikt te zijn)
Specs bekeken: laag contrastratio, veel lumen, hoge resolutie, grote projectieafstand, zwaar.
(Vergeleken met anderen hé, de beamers rond de 1000€)

Is de lamp trouwens aanwezig bij aankoop (in de winkel bedoel ik)?

Icanus

Legacy Member
allé, 850 dan maar ;)

(lamp zit er toch altijd bij bij aankoop? toch nog niet anders gezien...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan