anthony8400
Legacy Member
Zoals de titel wel duidelijk maakt verkoop ik mijn Kenwood.
Heb deze al tijdje geleden online geplaatst maar geen reactie dus probeer ik het nog eens..
Ik doe deze weg omdat ik mijn auto verkocht heb, en ben dan natuurlijk niets meer met een autoradio
.
Deze is nog in een perfecte staat alsook nog onder garantie. Ik heb het aangekocht op 4 juli 2007, dus nog garantie tem 3 juli 2009.
Heb deze gekocht voor 123 EUR. Deze kost nog altijd evenveel in de winkel dus dat zegt wel genoeg denk ik zo.
Alles zit er nog bij, van de doos tot de plastiekjes en boekje.
De prijs die ik toen vroeg was 100 maar beetje te hoog gegrepen denk ik, vanaf 70 eur bieden ofzo dan.
Afhaling, verzenden met post of kiala mogelijk
Voor meer info klik je hier: http://www.justkenwood.co.uk/stock01/kdcw534.asp
Heb deze al tijdje geleden online geplaatst maar geen reactie dus probeer ik het nog eens..
Ik doe deze weg omdat ik mijn auto verkocht heb, en ben dan natuurlijk niets meer met een autoradio
.Deze is nog in een perfecte staat alsook nog onder garantie. Ik heb het aangekocht op 4 juli 2007, dus nog garantie tem 3 juli 2009.
Heb deze gekocht voor 123 EUR. Deze kost nog altijd evenveel in de winkel dus dat zegt wel genoeg denk ik zo.
Alles zit er nog bij, van de doos tot de plastiekjes en boekje.
De prijs die ik toen vroeg was 100 maar beetje te hoog gegrepen denk ik, vanaf 70 eur bieden ofzo dan.
Afhaling, verzenden met post of kiala mogelijk
Voor meer info klik je hier: http://www.justkenwood.co.uk/stock01/kdcw534.asp
