Archief - [TK] Auto audio materiaal (helix - blaupunkt)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crovax

Legacy Member
Hoi,

Ik verkoop mijn audio materiaal voor in de wagen.

Wat heb ik te koop?
1x 4-kanaals versterker
1x 12" (30cm) woofer in een opmaat gemaakt kastje (met poort)

4-kanaals versterker
Merk : Blaupunkt
Type : 4100 B
specs :
4/2-Kanal Endstufe • Max.Power 4x100W/2x320W • RMS Power4x50W/2x160W • Bridging Mode: 4/2 Kanäle • Low Pass variabel • High Pass schaltbar • Bass Boost 0/9/18dB schaltbar • Maße:328x57x250mm(BxHxT)


Woofer
Merk : Helix (audiotec & fisher,Brax)
Type : W12 competition
specs :
Power RMS/max.: 300/600 Watts
64 mm / 2,5" moving coil
2 x 6 Ohm / 3,2 kg / 112 oz. magnets
polycarbonate diaphragm

Laat u niet misleiden door de specs van de woofer! Het is een dubbelspoel woofer,specs tonen dus maar 1 spoel aan. Deze woofer heeft dus een RMS waarde van 600Wrms & 1200 (piek) Watt[/center]

Deze opstelling zat in de wagen,en speelde meer dan goed genoeg voor een liefhebber/starter..

De prijzen
4-kanaals versterker :75€ (np : +-300€)
Woofer mét kist : 150€ (np: 385€ + 75€ kist)

Alles te samen mag weg voor 200€

Nuja,indien ik een goed bod krijg,ben ik ook al tevreden.Het staat toch maar in de weg.
Ruilen kan tegen eventueel pc/multimedia materiaal (zoals bv ipod,etc)



http://andy-vc.magix.net/ (fotokes)

Crovax

Legacy Member
euhm,diene staat ook in mijn tekst he ;) De audison is al een jaar geleden verkocht.

desolation

Legacy Member
spijtig, dien blaupunkt is te zwak voor mijne woofer te trekken :)

Crovax

Legacy Member
Alle,eerste upke!!
Moet zeer dringend weg,want het staat hier toch maar stof te eten! Doe maar een bodje en we zien wel!

Crovax

Legacy Member
Ik ben van leuven.Hmm,kzal ff mijn locatie aanpassen.

*edit* Mag weg voor 150€ (liefst afgehaald)

Crovax

Legacy Member
Laaste up!!!
Prijsverlaging naar 125€!!!!! Voor de snelle beslissers!! Of doe een redelijk bod!

Desselll

Legacy Member
Alst echt weg moet: 20 € voor blaupunkt afgehaald

Het geluid in mijn wagen doet wat vreemd (geluid wisselt tussen links, rechts, achter, overal...) Weet niet zeker of het aan de versterker ligt, daarmee dit bod om eens te testen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan