Archief - [TK] Archos 504 160 gb met extra accesoires en plugin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DJBRX

Legacy Member
Gekregen voor nieuwjaar.

*archos 504 - 160 gigabyte
*ac lader accesoire (met europese en britse stekker)
*dvr kit accesoire (neem op van audio of video bronnen, of speel af op tv via bijgeleverde video kabel)
*m4 h264 (video podcast plugin) voorgeinstalleerd

perfecte staat.
geen aankoopbewijs wegens cadeau.

nieuwprijs archos 504: 499,99
nieuwprijs ac adapter: 29,99
nieuwprijs dvr adapter: 59,99
nieuwprijs archos video podcast plugin: 19,99
totale waarde ongeveer 610 euro

wegens dat ik reeds een ipod classic 160 gb heb, gaat deze weg.
2 dagen oud.

werkt onder windows/mac/linux en speelt volgende formaten:
audio: MP3, aac, wav, wma, protected wma, m4a, ac3
video: MP4, wmv, avi, divx, xvid, m4v
foto: jpg, bmp, png
documenten: pdf

foto te bezichtigen op: http://images.kapaza.com/photoslarge/7900000/7957878.jpg
verdere info op:
http://archosonline.nl/product_info.php?cPath=17_36&products_id=128

Doe een bod.

DJBRX

Legacy Member
heb het al gezien... uiteraard is dat maar de 40 giga versie, de mijne is er 160 giga.
Ook de lader en dvr kit zitten er niet bij, noch de extra geinstalleerd mp4 H264 / aac audio plugin.
Toch bedankt voor het te melden

mythe

Legacy Member
En reden waarom je dan niet bij de Archos blijft en je iPod Video verkoopt? Want een Archos is voor video materiaal toch wel een stuk beter.

Je kan zelf je post wegdoen => Edit => ga advanced => bericht verwijderen => verwijder

DJBRX

Legacy Member
omdat ik meer dan 100 euro betaald heb voor het kabeltje om mun ipod in mun wagen aan te sluiten, en omdat we hier thuis een vrij duur dockstation staan hebben voor ipods... archos is inderdaad beter... heb me dat ook laten vertellen... maar ik heb al ipod classic en daarnaast slingeren hier nog een nano 1ste generatie, een mini 1ste generatie en een creative muvo rond... dus de archos er nog bij en het is nog meer overkill... (en tis onder lichte druk van hogerhand helaas)

dr.salt

Legacy Member
hmm das wa ver, dan laat ik men bod zitten want versturen vertrouw ik nie me zo'n spullen :)

DJBRX

Legacy Member
Geen enkel probleem. Is genoteerd. Toestel is dus volledig vrij van elk bod.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan