djFexx
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik verkoop mijn itouch 8gb, hij is een jaartje oud. Firmware is 2.2.1, inclusief originele kabels, oortjes etc! Itouch is in onberispelijke staat los van de gebruikerssporen ad achterkant en twee kleine deukjes ad zijkant (bijna nt zichtbaar zie foto's). Ideaal voor mp3, films te zien, wifi, enz enz!
Minimumprijs is 100
Meeneemprijs is 130
>link naar kapaza voor fotos: Apple ipod touch Itouch aangeboden > MP3-spelers - iPod > Audio > kapaza.be
Ik verkoop mijn itouch 8gb, hij is een jaartje oud. Firmware is 2.2.1, inclusief originele kabels, oortjes etc! Itouch is in onberispelijke staat los van de gebruikerssporen ad achterkant en twee kleine deukjes ad zijkant (bijna nt zichtbaar zie foto's). Ideaal voor mp3, films te zien, wifi, enz enz!
Minimumprijs is 100
Meeneemprijs is 130
>link naar kapaza voor fotos: Apple ipod touch Itouch aangeboden > MP3-spelers - iPod > Audio > kapaza.be

. Wat ik wel met zekerheid kan zeggen is dat er idd geen speakers in de zijkant zitten en dat het idd de 8gb versie is zoals beschreven
.