Archief - TK: aantal DVD's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

woony

Legacy Member
Tijdje geleden dat ik mij nog met mijn collectie heb bezig gehouden, maar begin er weer zin in te krijgen :).

Hier een paar dingen die nog wegmogen of die ik dubbel heb.
Gelieve te denken voor je een bod doet.

Afhaling mogelijk in Oostende. Anders gaat alles gewoon via de post.

Gelieve te bieden exclusief! d.w.z zonder verzendingskosten.

kk dit zijn ze:

LOTR: The Two Towers. Collectors dvd gift set ( link )
*sealed*

Akira Kurosawa collectie volume 3 ( THRONE OF BLOOD, STRAY DOG, THE BAD SLEEP WELL en DODES’KA-DEN )
link
*sealed*

2046 quality film collection *sealed* link

The Ultimate Charlie's Angels Collection *sealed*
volgens mij is die OOP want ik vind nergens iets online. Gaat om een roze sleave met beide films in.

Spiderman Deluxe Edition. 3disc gaat om een 2disc + 1disc in een kartonnen hoesje. is UK met nl subs. *sealed*

Ik behoud mij bla..

the007

Legacy Member
The Ultimate Charlie's Angels Collection *sealed*
LOTR: The Two Towers. Collectors dvd gift set
15 excl?

The_Poet

Legacy Member
lotr 15 euro en ik ken iemand die in Oostende woont, kan het daar binnengestoken worden ?

Fartman

Legacy Member
Spiderman Deluxe Edition. 3disc gaat om een 2disc + 1disc in een kartonnen hoesje. is UK met nl subs.

wat is je prijs?

woony

Legacy Member
15 is wat te weinig voor LOTR. De 4disc die erin zit kost apart bijna dubbel in de winkel.

@Fartman: 10?

woony

Legacy Member
Ok, ik zal eerst eens zien wat dat zou kosten om dat te versturen, want dat is best wel zwaar en groot. 20excl. ga ik direct mee akkoord , maar ik verwacht dat me dat toch minimum 3,70 tot 5 euro kost om te versturen en dan sta ik even ver of 15excl aan die gast in oostende.

Fruitkwekerke

Legacy Member
woony zei:
Ok, ik zal eerst eens zien wat dat zou kosten om dat te versturen, want dat is best wel zwaar en groot. 20excl. ga ik direct mee akkoord , maar ik verwacht dat me dat toch minimum 3,70 tot 5 euro kost om te versturen en dan sta ik even ver of 15excl aan die gast in oostende.

kzal er 23 euro incl van maken.

R2NL ?

greetz, fruit

woony

Legacy Member
deal highsk8
ik pm morgen, gegevens etc. Zit met laptop in mijn bed, geen zin om bankkaart te gaan zoeken ;)

woony

Legacy Member
LOTR boxset verkocht
kurosawa verkocht ( ergens anders )
2046 verkocht

Charlie's Angels (OOP) en Spiderman Deluxe nog over

Dj Aero

Legacy Member
die spiderman box, welke films zijn dat allemaal dan? 1, 2 en 3?

Santa

Legacy Member
Dj Aero zei:
die spiderman box, welke films zijn dat allemaal dan? 1, 2 en 3?

Alleen den eerste peizek. Den derde alleszins NIET want die is nog niet uit op dvd :p

woony

Legacy Member
Santa| zei:
Alleen den eerste peizek. Den derde alleszins NIET want die is nog niet uit op dvd :p

idd dit is enkel maar de eerste spiderman. is een gewone keepcase met 2dvd's in en daarbij zit een kartonnen hoesje ( als van een singletje ) met nog extra's ofzo denk ik. Ik heb die onlinegekocht en ik dacht dat het effectief om een 3dvd versie ging. Niet dus... Alles is nog sealed, R2UK met nl subs
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan