dunno
Legacy Member
Hallo,
wegens stopzetting hobby zou ik mijn gerief willen verkopen. De draaitafels zijn zelf 2dehands gekocht, maar waren toen nog maar 6 maand oud. Het mengpaneel is gekocht bij new-line.nl. Het gerief is ongeveer 5 jaar oud (Augustus 2005). Alles aan de draaitafels werkt nog steeds perfect, maar bij het mengpaneel kraakt slider 3 een beetje.
Het betreft dus:
Foto 1 en Foto 2.
Voor de 2x SynQ had ik graag €340 gehad, voor het mengpaneel €50. Koop je het hele pakket, dan mag je het hebben voor €350.
Spullen zijn af te halen in Herne (West-VL-Brabant), maar kunnen eventueel naar Halle/Ninove/Geraardsbergen of in de buurt vervoerd worden.
Mits opleg ben ik (afhankelijk van de locatie) bereid wat verder te rijden.
Mvg,
dunno
wegens stopzetting hobby zou ik mijn gerief willen verkopen. De draaitafels zijn zelf 2dehands gekocht, maar waren toen nog maar 6 maand oud. Het mengpaneel is gekocht bij new-line.nl. Het gerief is ongeveer 5 jaar oud (Augustus 2005). Alles aan de draaitafels werkt nog steeds perfect, maar bij het mengpaneel kraakt slider 3 een beetje.
Het betreft dus:
- 2x SynQ XTRM-1 draaitafel (inclusief Stanton 505 naalden en Cassius slipmatjes)
- 1x Gemini UMX SE mengpaneel
Foto 1 en Foto 2.
Voor de 2x SynQ had ik graag €340 gehad, voor het mengpaneel €50. Koop je het hele pakket, dan mag je het hebben voor €350.
Spullen zijn af te halen in Herne (West-VL-Brabant), maar kunnen eventueel naar Halle/Ninove/Geraardsbergen of in de buurt vervoerd worden.
Mits opleg ben ik (afhankelijk van de locatie) bereid wat verder te rijden.
Mvg,
dunno