Archief - [TK] 2 weken oude TOMTOM ONE V2 Europe

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheAntropoid

Legacy Member
Deze TOMTOM one Version 2 Europe is volledig upgedate met nieuwe satelietbeelden van europa etc
+ er zit nog een gratis maand abonnement is voor TOMTOM+ ( flitspaaldetectie etc ) .. Niet geactiveerd.
Ik heb hem gebruikt voor mijn autovakantie. Werkte overal dankzij zijn heel goede en snelle GPS chipset.
Heeft tevens een batterij die + 2 uur meegaat zodat je thuis je weg al kunt uitstippelen en kunt bekijken. ( ook handig voor boswandelingen etc )

Zeer overzichtelijk en gemakkelijk te bruiken interface ( touchscreen )
Verschillende stemmen in verschillende talen kan je zo downloaden + updates
Geeft je snelheid aan en maximale snelheid in die zone. Als je er boven zit worden deze twee snelheidsaangevingen rood. Zeer handig als je twijfelt over de bepaalde snelheid in een zone.
Ik heb in frankrijk dus meer rood dan wit gezien ;)
1296 kilometer ( Om half zeven smorgen vertrokken en om half zes 's avonds thuis aangekomen - go figure ;p )

Zit een auto-oplader bij en USB kabel voor te connecten met internet en puter.

Alles is aanwezig en allemaal in tip top staat. Geen spatje vuil of schrammetje.
Boekjes, doos, dvd, gps toestel zelf etc
Heeft ook een statiefje met zuignap zodat je hem aan de voorruit kan bevestigen.
( je krijgt er nog een handig zakje bij waar ik mijn gps apart in bewaarde )
Ik ben er echt content van geweest en was echt de moeite waard;
ik verkoop hem nu omdat ik hem feitelijk nietmeer nodig heb en geld nodig heb voor nieuwe stukken aan de motor ;)

Vraagprijs is 280 E inclusief verzending postpakket prior.
Afhaling ook mogelijk. Wordt dan opgeladen zodat je hem uitgebreidt kunt testen etc
Je hebt natuurlijk nog enkele jaren garantie op dit gps systeem.

Verdere vragen gelieve me te pm'en; enkel posten voor een bod te plaatsen

Wordt maandag ook toegevoegd op kazapa en 2dehands.

TheAntropoid

Legacy Member
prijsverlaging naar 270 euro ..
echt een koopje dus
niets aan..
greets

TheAntropoid

Legacy Member
270 E inclusief verzending ..
Bubblewrapped in een postdoos met verstevigingen.
wordt het deze week nog verzonden.
krijg je tasje bij ..
Zit ook nog upgedate software bij..
Alles in nieuwstaat .. doos, boekjes, aankoopbon, gps toestel, kabels, doos etc

mooie prijs é..

Desert

Legacy Member
is deze met traffice control ? En staat hongarije erop ?

TheAntropoid

Legacy Member
traffic control yep etc
zelf nog een abonnement voor een maand tom tom +
hongarije nog nie gekeken

TheAntropoid

Legacy Member
gps verkocht aan blackdragon
gefeliciteerd
tis winkel nieuw
greets
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan