Archief - TK 2 Tv's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tranceaddict

Legacy Member
Allebei in prima staat , gewoon is zien of er nog interesse is :
Beide zijn GEEN LCD's noch plasma's !

*1ste tv:

LG Flatron : 55cm
LG RL-21FB50 RX : Lees reviews en vergelijk prijzen op Ciao
Merk: LG

Beeld in beeld (PIP): Nee

Beeldformaat: 4:3

Beeldscherm grootte in Inch: 21

Beeldschermgrootte in cm: 55

DVB-C: Nee

DVB-S: Nee

DVB-T: Nee

DVD-Player / -Recorder: Zonder DVD speler

DVI aansluiting: Nee

Electronische Programma Gids (EPG): Nee

Frequentie: 50 Hertz

Geluid: Stereo

HD ready: Nee

HDMI aansluiting: Nee

Picture scan: Enkelvoudig

Realflat: Met real flat screen

Video-/Teletext: Videotekst / Teletekst

Vlak beeldscherm: Nee

Beeldscherm grootte in cm: 55 cm

*2de tv
http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/JVC+AV32L2EU-19-19629.jpg
Deze strakke mooie zilverkleurige 80 cm breedbeeld TV is in zeer goede staat.
100 Hz techniek en DigiPure (zie foto)
Interi Art
Natural Vision
T-V Link

Beeldscherm 80cm, 100 Hz, 100% vlakke beeldbuis!!
PAL, SECAM, NTSC.
Breedbeeld standen: Panoramic, 16:9 zoom, 16:9 zoom met
ondertitels, 14:9 zoom, Full en normaal
Teletekst, FLOF (fasttext),TOP,WST (Beeld en Teletext tegelijk)
T-V Link
3 x scart aansluiting.
1 x s-video aansluiting.
audio-out: 2 x rca aansluiting.
Div aansluitingen voor (video)camera/hoofdtelefoon.


Is compleet met afstandsbediening en Nederlands handleiding

bieden maar, ik behoud mij het recht...

ElToro

Legacy Member
Heb je een fototje van nr: 1 ?
Verkleuring/vervorming in het beeld?

Tranceaddict

Legacy Member
foto zal ik morgen evt nemen
verkleuring of vervorming kan ik niets van zeggen aangezien deze nr 1 reeds een half jaar niet meer gebruikt wordt, de laatste keren was er hier toch geen sprake van :)

pinkybob ,doe voorlopig al een bod en zal het bekijken

ElToro

Legacy Member
bodje 30 euro afgehaald op nr1
indien ik hem even in gang kan zien bij het afhalen

Tranceaddict

Legacy Member
ElToro, 'k heb hem gisteren even aangsloten, en 't is inderdaad zo dat hij na bepaalde tijd een 'groenige' schijn geeft voor een minuut en dan verdwijnt.
Blijkbaar 'bug' aan deze toestellen

Tranceaddict

Legacy Member
heb even gepolst bij de ouders :)
minimum voor nr 2 : 90euro

ElToro

Legacy Member
Tranceaddict zei:
ElToro, 'k heb hem gisteren even aangsloten, en 't is inderdaad zo dat hij na bepaalde tijd een 'groenige' schijn geeft voor een minuut en dan verdwijnt.
Blijkbaar 'bug' aan deze toestellen

Hmm dan ga ik toch moeten afzien van bod vrees ik.

Pinkybob

Legacy Member
Dan haak ik af , koop ik wel nen lcd voor een 200 meer , toch bedankt .

septentrio

Legacy Member
75 euro voor nummer 2. Ik kan de tv in Mechelen afhalen. 90 euro vind ik sowieso te veel.

Mijn bod is enkel geldig indien:

- het toestel en de afstandsbediening technisch volledig in orde zijn (de boxen dus ook nog)
- het toestel en de originele afstandsbediening er ook optisch nog helemaal in orde uitzien
- de NL handleiding zoals beloofd bijgeleverd wordt

kristofb

Legacy Member
€15? Aangezien hij al 'beginnend' last heeft van z'n groene schijn :)

Tranceaddict

Legacy Member
oops sorry thread uit het oog verloren,
voor een foto : klik HIER
minimumprijs is 25euro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan