Archief - The Shield S1-6 & The 4400 S1-4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

momo

Legacy Member
Hallo,

Seizoenen 1 tem 6 van de top-serie The Shield.
Alles in perfecte staat en Nederlands ondertiteld.
Nieuwprijs per seizoen is een dikke 30 euro.
Minimum: 100 euro excl. voor de 6.
Meeneem: 120 euro excl. voor de 6.

Afhalen of brengen in regio Lier is mogelijk.
Verzending kost 5 euro.

71811232-the-shield-seizoen-1-tem-6.jpg



De ganse collectie van The 4400, in perfecte staat.
Alle seizoenen zijn Nederlands ondertiteld.
Nieuwprijs per seizoen is ongeveer 20 euro.
Minimum: 40 euro excl. voor de 4.
Meeneem: 50 euro excl. voor de 4.

Afhalen of brengen in regio Lier is mogelijk.
Verzending kost 5 euro.


71811330-the-4400-seizoen-1-tem-4.jpg


Staat ook op 2dehands en kapaza.
Foto's zijn zelf genomen, en doorgelinkt van 2dehands.

cecemeleke

Legacy Member
Ben wel geinteresseerd in the shiled maar je prijs ligt wat hoog. Nieuwprijs per seizoen ligt zeker onder de 30€ (bv seizoen 1 nog geen 14€).

momo

Legacy Member
Ja, hebt wel een punt. Prijzen net eens opgezocht.
Nieuwere seizoenen zijn meestal wat duurder dan 14 euro.
Doe gerust een (deftig) bod. Alle boxen zijn echt als nieuw.

The Shield
Minimum: 75 euro incl. voor de 6
Meeneem: 100 euro incl. voor de 6

The 4400
Minimum: 30 euro incl. voor de 4
Meeneem: 40 euro incl. voor de 4

momo

Legacy Member
Sir. K, met 30 euro incl. kan ik akkoord gaan.
The Shield is normaal gezien verkocht via kapaza, gisteren reactie gehad.

cecemeleke

Legacy Member
Moest die dieal van kapaza niet doorgaan heb ik wel interesse in the shield voor 75€. Jammer genoeg had ik geen tijd door werk om sneller te reageren.

Sir. K

Legacy Member
Ah fuck it, wil die al een tijdje :)

The 4400: 40 incl (meeneemprijs)

momo

Legacy Member
Beste Sir. K, dat is in orde :)
Zal u pm'en.

cecemeleke, via kapaza is nog niets concreet afgesproken.
Als er geen reactie meer zou komen, laat ik het u weten.
Zou niet de eerste keer zijn.

momo

Legacy Member
Heb geen reactie meer gehad van kapaza klant.
Bij deze is The Shield S1 tem 6 terug te koop.
Ik informeer ook bij vrienden of ze interesse hebben in dit pakket.

Zoals gezegd: Min 75 incl. (dus incl. dikke 7 euro verzendkosten),
Meeneem 100 euro incl.
Bij bieden van meeneem krijgt ge Grey's Anatomy S1 (eveneens als nieuw met Ned. ondertiteling) er nog bij. Ligt hier toch maar stof te pakken.

@ Moeder_theresa: sorry voor niet te reageren, maar voor 55 euro houd ik de serie wel bij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan