Fullie
Legacy Member
Ik verkoop mijn rekenmachine omdat ik deze niet meer gebruik op school...
Heb dit rekentoestel maar 1 jaar gebruikt en verkeerd dus in perfecte staat
http://www.uppoint.nl/159_Texas TI-84 Plus calculator.jpg
Zo eentje is het!
bieden maar
Heb dit rekentoestel maar 1 jaar gebruikt en verkeerd dus in perfecte staat
http://www.uppoint.nl/159_Texas TI-84 Plus calculator.jpg
Zo eentje is het!
bieden maar
