Archief - Telenet Digicorder

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Slafes

Legacy Member
Zoals de titel het zegt, de telenet Digicorder te koop. Is mijn eigendom. Weg wegens aanschaf en huur van de HD corder.

Af te halen en te testen in Leuven. Doos er nog bij.

Slafes

Legacy Member
Ik heb gemerkt dat ze hier allemaal afgaan rond de 50 euro. Laat dat dan ook ineens de meeneemprijs zijn.

Dider

Legacy Member
mocht je soms in de buurt van gent komen heb ik wel interesse!

Slafes

Legacy Member
Jammer maar helaas... Gent is een plek waar ik eigenlijk hoogstens een keertje voorbij rij als ik naar de zee ga, voor de rest komt ik daar niet. :)

Crosserke

Legacy Member
Juicy zei:
zit er hier een hdmi aansluiting op ?

neen , alleen op de 4€/8€ per maand toestellen die te huur zijn zit component en hdmi , deze ( toestellen die ge vroeger kon kopen ipv huren ) werken op scart

free up

Slafes

Legacy Member
Wel, ik heb absoluut geen idee of er "echt" garantie op zit. Het probleem is dat Telenet die zelf komen plaatsen is zo'n onderhalf jaar geleden. (april 2008) Daar zaten verder ook geen papieren bij. Die van mijn broer, dezelfde dag aangekocht is een paar maand geleden stuk gegaan en heeft zonder discussie een vervang exemplaar gekregen. In principe zou er dus nog een maand of 4-5 garantie moeten opzitten, probleem is dat ik u geen enkel garantiebewijs kan meegeven buiten het papier van de dag van aansluiting.

Het is dus een Scart aansluiting die er op zit. Zelfs moderne TV's hebben die dikwijls nog. :)

Slafes

Legacy Member
Als niemand hem wilt verhuist die volgende week naar de zolder...

Trevorken

Legacy Member
Ik bied de meeneemprijs van 50 euro.
Waar en wanneer mag ik hem komen afhalen?

stiffm

Legacy Member
hehe; te laat; maar moest deal met trevorken niet doorgaan,wil ik hem ook wel

Slafes

Legacy Member
Heb hem dezelfde dag van de laatste up nog op kapaza gezet en was binnen het uur verkocht voor 60 euro. Zelfs ene die net wanneer ik het zoekertje aan het aanpassen was nog 70 euro bood en hem meteen wou komen afhalen.

Een negatieve iTrader geven mag best in dit geval, ben vergeten het zoekertje als gesloten te melden maar na 6 dagen en veel berichten, ook privé hier, heb ik het hier maar opgegeven.

Trevorken

Legacy Member
Spijtig, maar ik ga geen negatieve itrader geven voor een vergetelheid hoor. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan