Splackavellie85
Legacy Member
Ik wil mijn iPhone 3G 16GB zwart ruilen tegen een 3Gs, uiteraard met bijbetaling van mijn kant. Mijn iPhone bevindt zich in perfecte nieuwstaat: 100% krasvrij! Op de achterkant zit een Invisible Shield en op de voorkant een mirror screen protector. Verder is hij uiteraard helemaal compleet in doos en is het een Belgisch toestel, dus origineel simlockvrij.
Heeft firmware 3.1.2 met jailbreak.
Foto's zijn te vinden op: Picasa Web Albums - LesleyHarrys - iPhone 3G
De bijbetaling die ik ervoor wil geven hangt af van de iPhone (staat/kleur/16GB/32GB etc.) dus stel maar wat voor
Geen interesse in andere toestellen, hoe geweldig hun specificaties ook zijn. iPhone blijft de beste.
Heeft firmware 3.1.2 met jailbreak.
Foto's zijn te vinden op: Picasa Web Albums - LesleyHarrys - iPhone 3G
De bijbetaling die ik ervoor wil geven hangt af van de iPhone (staat/kleur/16GB/32GB etc.) dus stel maar wat voor

Geen interesse in andere toestellen, hoe geweldig hun specificaties ook zijn. iPhone blijft de beste.