Son Gokou
Legacy Member
Ik heb hier nog een beeldbuis tv staan die weg mag nu ik mij een lcd heb aangeschaft.
Het gaat over volgend model
http://www.vsedlyadoma.kiev.ua/u_Daewoo-20V1T.html.
Da is wel int russich maar is het enigste wat ik nog kon vinden. Tv is een 37 cm tv. Kan afgehaalt worden te Hoeselt .
Het gaat over volgend model
http://www.vsedlyadoma.kiev.ua/u_Daewoo-20V1T.html.
Da is wel int russich maar is het enigste wat ik nog kon vinden. Tv is een 37 cm tv. Kan afgehaalt worden te Hoeselt .